• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 2193 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۰ اسفند

سرقت از طلا فروشي

ويديوي مربوط به سرقت از يك طلافروشي در مصر براي كاربران شبكه‌هاي اجتماعي بسيار جذاب بوده است. اين ويديو بيش از دو ميليون بار بازديد شده است. در اين ويديو يك سارق وارد مغازه طلا فروشي مي‌شود و با مهارت خاصي كه توسط دوربين‌هاي مدار بسته فيلمبرداري شده است انگشترها و... را از داخل كشوهاي مغازه به سرقت مي‌برد و سپس از مغازه فرار مي‌كند. براساس نوشته‌هاي كاربران اين سارق در مصر بسيار معروف است. اين ويديو بيش از 100 هزار بار بازنشر شده است و اكثر كاربران نوشته‌اند كه بايد مغازه‌ها تدابير امنيتي بيشتري داشته باشند. از نكات ديگري كه كاربران شبكه‌هاي اجتماعي درباره آن نوشته‌اند اين است كه اين سارق در فاصله چند ثانيه اين سرقت را انجام مي‌دهد كه نشان‌دهنده حرفه‌اي بودن او است.

 

شهربازي ترسناك

يكي از ترن‌هاي شهربازي در برزيل به خطرناك‌ترين ترن دنيا معروف شده است كه ارتفاع بسيار زيادي دارد. ويديويي از اين ترن در شبكه‌هاي اجتماعي بيش از چهار ميليون بازديد‌كننده داشته است و اكثر كاربران شبكه‌هاي اجتماعي نوشته‌اند كه حتي هنگامي كه فيلم اين ترن را هم مي‌بينيم ترسناك است. برخي ديگر از كاربران نوشته‌اند كه تمام وسايل شهربازي‌ها در نقاط مختلف دنيا امنيت زيادي ندارند و مردم اكثرا با ترس سوار اين وسايل مي‌شوند اما اين ترن بسيار معروف است و تا امروز اتفاقي در آنجا نيفتاده است. اين ويديو بيش از 150 هزار بار بازنشر شده است و همچنان مورد استقبال كاربران زيادي در دنيا قرار گرفته است.


بازي كامپيوتري جذاب

به تازگي يكي از كمپاني‌هاي بازي معروف در دنيا، اقدام به رونمايي نسخه تازه‌اي از يك بازي ماشين‌سواري كرده است كه فيلم يك دقيقه‌اي از اين بازي در شبكه‌هاي اجتماعي بسيار هوادار پيدا كرده است. اين ويديو پس از دو روز بيش از شش ميليون بازديد‌كننده داشته است و اكثر كساني كه اين موضوعات را دنبال مي‌كنند، نوشته‌اند كه اين بازي تكنولوژي تازه‌اي را استفاده كرده است كه به همين خاطر براي كاربران و كساني كه گيمر هستند بسيار جذاب خواهد بود. اين بازي هنوز وارد بازار نشده است و اين شركت از طريق شبكه‌هاي اجتماعي مشغول به تبليغ آخرين محصول خود است. كاربران معتقدند كه اين بازي مي‌تواند ركورد سال را در اختيار خودش قرار دهد. اين ويديو بيش از 50 هزار بار بازنشر شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون