• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 2193 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۰ اسفند

باهنر:

مملكت وقت و پول براي تبليغات زودهنگام ندارد

نايب‌رييس دوم مجلس شوراي اسلامي گفت: مردم حوصله شنيدن حرف‌هاي انتخاباتي را از حالا ندارند و خوب است تشكل‌هاي سياسي حرف‌هاي‌شان را در جمع خود مطرح كنند.
به گزارش ايسنا، محمدرضا باهنر با اشاره به انتخابات مجلس شوراي اسلامي در سال 94 اظهار كرد: مملكت وقت و پول براي تبليغات زود هنگام ندارد و تشكل‌هاي سياسي بايد سه ماه قبل از انتخابات رقابت را آغاز كنند تا مردم از رقابت‌هاي زودهنگام خسته نشوند.
وي با اشاره به نقش مهندسان در پيروزي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس نيز گفت: در پيروزي انقلاب اسلامي دانشكده‌هاي مهندسي نقش نخست را داشتند و در جنگ هم هر روز يك نوآوري از مهندسان ديده ‌مي‌شد و مهندسان در فناوري‌ها خوش درخشيدند و در همه بخش‌ها به‌ويژه انرژي هسته‌اي، نانو، بايو و هوا و فضا خوب عمل كردند.
وي با بيان اينكه «در رزمايش‌هاي انجام شده تمامي شاهكارهاي عملياتي و ساخت مربوط به مهندسان است» اظهار كرد: براي مهندسان بن‌بستي نيست؛ يا راهي مي‌يابند يا راهي مي‌سازند؛ و تلاش اين قشر هيچگاه متوقف نمي‌شود و مهندسان بايد براي حل مشكلات زيست‌محيطي و در بحث كمبود آب طرح‌هاي استفاده از مصرف آب كمتر و توليدات بيشتر را پيش روي دولت بگذارند. اين نماينده مجلس پيشنهاد داد: دولت بايد همانند زمان جنگ حامي مردم باشد و در اقتصاد مقاومتي كار را به مردم واگذار كند و خود نظارت داشته باشد و پروژه‌ها و طرح‌هاي ملي كه پس از افتتاح لرزه به تن دشمن مي‌اندازد بايد توسط دولت حمايت و كمك شوند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون