• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 2193 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۰ اسفند

ياخوانندگان

 -0913
چرا آمار اشتباه مي‌دهيد؟ گراني بيداد مي‌كند.
 پژمان
اعتراض گسترده نمايندگان دلسوز در مورد تامين بودجه از جيب مردم فايده نداشت. آيا بهتر نيست در هزينه‌ها صرفه جويي شود و واردات كاهش يابد به جاي اينكه در ركود تورمي ماليات‌ها تصاعدي بالا رود و نرخ حامل‌هاي انرژي زياد شود؟
 يك مخاطب
آزاد راه خرم‌آباد به انديمشك فاقد تجهيزات مناسب و ايمني لازم است به نحوي كه در تمام مسير آن حتي يك استراحتگاه مناسب هم وجود ندارد. ضمن اينكه عوارضي‌هاي اين آزادراه براي ماشين‌هاي شخصي 9000 تومان دريافت مي‌كنند و اين مبلغ براي تريلي‌ها به 40000 تومان هم رسيده است. در حالي كه اين مبلغ با تجهيزات اين آزادراه همخواني ندارد. حتي تونل‌هاي آن هم روشنايي كافي ندارند. مسوولان رسيدگي كنند.
 1159-0910
چرا مسوولان به فكر قشر كارگر زحمتكش نيستند؟
 2143-0913
پيامبران الهي و امامان بر حق ما همگي منادي حق و حقيقت و آزادگي و عدالت خواهي و بخشش و نيكوكاري و گسترش صلح و دوستي بوده اند بنابراين ظلم و ستم هيچگاه پايدار نمي ماند و سرانجام حق بر باطل پيروز است.
 يك مخاطب
ضمن تشكر و قدرداني از همه عزيزاني كه امسال با عزم ملي و مديريت جهادي خود باعث تحقق و شكوفايي اقتصاد و فرهنگ اصيل در كشور شده اند، انتظار داريم از اين به بعد شاهد پيش روي اين دو مقوله در مسير صحيح و سالم و در راستاي آرمان هاي ديني بوده و بحران هايي چون اختلاس و بي عدالتي در سال آينده كاهش يابد.
 4158-0937
من به عنوان يك طرفدار تيم پرسپوليس از پيروزي اين تيم مقابل لخويا واقعا خوشحال شدم اما نبايد فراموش كنيم كه تيم هايي مثل پرسپوليس و استقلال نياز به مديريت اصولي دارند و پيروزي هاي گاه و بي گاه نمي تواند حق تماشاگران اين تيم را ادا كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون