• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 2193 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۰ اسفند

كتك‌كاري در مراسم سخنراني احمدي‌نژاد در تركيه


 مراسم چهارمين سالگرد درگذشت نجم‌الدين اربكان نخست‌وزير اسبق تركيه كه روز گذشته در شهر بورسا با حضور محمود احمدي‌نژاد برگزار شد، به جنجال و درگيري كشيده شد. به گزارش پارسينه، به نقل از سي‌ان‌ان ترك در ابتداي مراسم پليس يك مظنون را كه يك ساك در دست داشت و ظن آن مي‌رفت كه بمبگذار تروريستي باشد دستگير كرد.
 پس از حضور احمدي‌نژاد روي سن براي سخنراني نيز چهار نفر اعتراض كردند كه از سوي حاضران در مراسم دستگير و به خارج از محل مراسم برده شدند. حاضران در مراسم چهار معترض را كه به هنگام سخنراني احمدي‌نژاد با اعتراض سعي در اخلال داشتند كتك زده و از سالن بيرون كردند.
 پليس تركيه پس از بيرون برده شدن معترضان از سالن ترتيبات امنيتي و حفاظتي احمدي‌نژاد را افزايش داد. محمود احمدي‌نژاد در سخنراني خود در اين مراسم گفت: «در پس اين زمستان طولاني، بهاري زيبا و دل‌انگيز در راه است. روزي كه به خواست و اراده عمومي ملت‌ها فرزندي از نسل رسول خوبي‌ها و پيامبر خاتم يعني انسان كامل و منجي كل حضرت مهدي(عج) با همراهي حضرت عيسي مسيح(ع) و همه صالحان به ياري ملت‌ها مي‌آيند و با مشاركت همگاني، مديريت شايسته را بر جهان حاكم و در پي آن همه زشتي‌ها، غم‌ها، جدايي‌ها و كينه‌ها را به زيبايي، شادي، همدلي و محبت تبديل مي‌كنند. آن روز، روز انسان است. آن روز، روز خداست. آن روز، روز همه است.»
وي ادامه داد: «معلوم است كه شرايط جاري مورد رضايت خداوند نيست و نمي‌تواند ادامه يابد. بايد اتفاق مهمي بيفتد و مناسبات جهان به نفع انسانيت تغيير كند. بايد مطمئن و سرشار از اميد باشيم كه اراده الهي در جهت اصلاح وضع به نفع انسان‌هاست و
شرايط تغيير خواهد كرد.
 شما بهتر مي‌دانيد كه خداوند مهربان از زبان پيامبران و كتب آسماني آشكارا بشارت داده است كه روزي بهترين و زيباترين سرنوشت در سايه حاكميت توحيد و عدالت براي همه انسان‌ها و ملت‌ها برقرار خواهد شد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون