• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4076 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۹ ارديبهشت

حاشيه‌هاي تمام‌نشدني فدراسيون تيروكمان

سفر عجيب هيات‌هاي استاني در آستانه انتخابات!

انتخابات فدراسيون تيروكمان در حالي 18 ارديبهشت برگزار مي‌شود كه قرار است هيات‌هاي استاني به دعوت محمدعلي شجاعي، سرپرست فدراسيون تيروكمان پيش از برگزاري انتخابات براي هماهنگي‌، هم‌انديشي و ارايه نظرات خود در خصوص رييس آينده اين فدراسيون احتمالا در مشهد گرد هم آيند و به جمع‌بندي نهايي برسند. فدراسيون تيروكمان در حالي ميزبان برگزاري اين گردهمايي است كه پيش از اين، حقوق كارمندان اين فدراسيون به دليل بدهي چندماه به تعويق افتاده بود و سفر تيم ملي تيروكمان به چند تورنمنت از جمله مرحله دوم كاپ آسيا فيليپين، مرحله نخست جام جهاني شانگهاي چين و برگزاري اردوي برون مرزي در كره جنوبي به دليل بدهي فدراسيون و كمبود بودجه لغو شده است. مشخص نيست فرستادن تمامي روساي هيات‌ها به سفر و صحبت درباره انتخابات چه ضرورتي دارد و اگر فدراسيون تيروكمان وضع مالي خوبي دارد، چرا سفرهاي تيم‌هاي ملي‌اش يكي پس از ديگري لغو مي‌شوند. از سوي ديگر هيات‌هاي استاني در روز انتخابات نظر خود را براي رييس آينده فدراسيون اعلام خواهند كرد و به جمع‌بندي رسيدن قبل از انتخابات، شائبه مهندسي انتخابات را به وجود خواهد آورد. اين در حالي است كه اخيرا شائبه حمايت از يك كانديداي خاص وجود داشته است.

رضا كيارستمي، دبير فدراسيون تيروكمان در اين باره مي‌گويد: در مجمع عمومي و سالانه فدراسيون تيروكمان كه در پايان سال 96 با حضور روساي هيات‌هاي استاني، شجاعي سرپرست فدراسيون و به رياست غلامرضا شعباني بهار، معاونت ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، بنا به درخواست روساي هيات‌ها و به پيشنهاد محمدعلي شجاعي قرار بر اين شد در آستانه انتخابات براي هماهنگي بهتر و هم‌انديشي روساي هيات‌ها در خصوص انتخاب رييس آينده اين فدراسيون آنها در مكاني دور هم گرد آيند و با ارايه نظرات خود به جمع‌بندي نهايي برسند! البته اين گردهمايي به منزله حمايت فدراسيون از يك كانديداي خاص نيست، بلكه تلاش فدراسيون بر اين مبناست تا بتواند شرايطي را فراهم كند تا روساي هيات‌ها در يك فضاي آرام و بدون تنش و با ارايه نظرات خود در خصوص يك كانديدا به تصميم نهايي برسند. اين گردهمايي بنا به درخواست خود روساي هيات‌ها بود و هيچ فشاري از سوي فدراسيون روي آنها نيست كه به چه كسي راي بدهند. البته اينكه گردهمايي در كجا برگزار شود، هنوز تصميم خاصي گرفته نشده است و ظرف چند روز آينده مكان آن از سوي فدراسيون مشخص خواهد شد. اين گردهمايي چون از سوي فدراسيون برنامه‌ريزي شده است، تمام هزينه‌ها نيز توسط فدراسيون پرداخت مي‌شود و هدف تنها تبادل نظر و هم‌انديشي روساي هيات‌هاي تيروكمان در خصوص كانديداهاي حاضر در انتخابات است. براي فدراسيون فرقي نمي‌كند چه كسي رييس آينده اين فدراسيون شود، هدف اين است كه روساي هيات‌ها در يك فضاي آرام براي آينده تيروكمان تصميم درستي بگيرند. »

 

قرار است 18 ارديبهشت انتخابات فدراسيون تير و كمان برگزار شود . اين درحالي است كه برخي مي‌گويند شائبه حمايت فدراسيون از يك كانديدا وجود دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون