• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4089 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

۱۲۰۰ دلار به عنوان دستگرمي به بازيكنان داديم

كفاشيان: براي پخش فوتسال بانوان، منتظر صداوسيما نمي‌مانيم

علي كفاشيان، نايب‌رييس فدراسيون فوتبال در حاشيه مراسم استقبال از بانوان فوتساليست در فرودگاه امام(ره)، درباره قهرماني تيم ملي فوتسال بانوان در آسيا بيان كرد: من حضور قوي خانم‌ها در آسيا را در سايه حمايت باشگاه‌ها مي‌دانم. فدراسيون هم حمايت خوبي با برپايي اردوها داشت و باعث شد تيم ملي نسبت به دوره پيش قاطعانه‌تر نتيجه بگيرد؛ ضمن اينكه امسال بهترين بازيكن، بهترين دروازه‌بان و خانم گل هم از ايران بود. از نظر اخلاقي هم ايران بهترين شد و قهرماني امسال به اين خاطر ويژه بود. همچنين تعداد تيم‌ها در اين دوره افزايش پيدا كرده بود و تيم‌ها با تمام توان شركت كرده بودند.

ورزش بانوان براي ما اهميت خاصي دارد چون نشان‌دهنده فعاليت خانم‌هاي ايراني است. ما بايد از باشگاه‌ها حمايت كنيم كه در ميانه ليگ كنار نكشند. امكانات و ورزشگاه‌ها نيز بايد براي خانم‌ها فراهم باشد. يكي از نقاط ضعف فوتسال ما در بخش كادرهاي فني است كه بايد دانش فني مربيان تقويت شود. همچنين اميدوارم مسابقات جهاني فوتسال بانوان زيرنظر فيفا راه‌اندازي شود چون موجب رشد اين رشته خواهد شد.

نايب‌رييس فدراسيون فوتبال درباره پخش نشدن مسابقات فوتسال بانوان از صداوسيما و جايگزين كردن مسابقات هاكي روي يخ در برنامه‌هاي شبكه ورزش سيما نيز گفت: به هرحال اين مسابقات از طريق اينترنت و شبكه‌هاي ماهواره‌اي كشورهاي مختلف پخش شد و برخي از مردم توانستند ببينند؛ اما ما منتظر صداوسيما نمي‌مانيم و خودمان از طريق توسعه اينترنت و امكانات، كاري مي‌كنيم كه مردم بهتر بتوانند بازي‌ها را ببينند. صداوسيما تا بيايد مجوزهاي لازم براي پخش مسابقات را بگيرد، طول خواهد كشيد. به جاي فوتسال بانوان هم هاكي روي يخ پخش كردند چون تايلند هوا گرم و هاكي روي يخ سرد بود به همين دليل خواستند تعادل ايجاد شود!

كفاشيان در پايان، از اختصاص پاداش به بانوان خبر داد و به ايسنا گفت: ۱۲۰۰ دلار به عنوان دست‌گرمي به بازيكنان داديم و قرار است وزارت ورزش هم به‌زودي از آنها تقدير كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون