• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4109 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۳ خرداد

اعلام فروش ويژه ايران خودرو در عيد فطر

معاون مديرعامل در بازاريابي و فروش ايران خودرو از آغاز برنامه فروش محصولات به مناسبت فرارسيدن عيد سعيد فطر از روز چهارشنبه23 خردادماه خبر داد.

مصطفي خان كرمي با اشاره به نياز و درخواست مشتريان گروه صنعتي ايران خودرو گفت: به منظور احترام به اعتماد مشتريان، برنامه فروش برخي از محصولات پرتقاضاي بازار همزمان با فرارسيدن عيد سعيد فطر به اجرا گذاشته مي‌شود. در راستاي تامين نياز مصرف‌كنندگان حقيقي و جلوگيري از فعاليت واسطه‌ها در بازار خودرو، در اين بخشنامه هر كد ملي صرفا مجاز به خريد يك دستگاه خودرو است. همچنين در ثبت نام فروش اقساطي ويژه عيد سعيد فطر، مشترياني كه هر يك از محصولات ايران خودرو را در شش ماه گذشته خريداري كرده‌اند، امكان نام‌نويسي نخواهند داشت. در روش‌هاي پيش‌فروش عيد سعيد فطر نيز امكان صلح‌نامه حذف شده تا صرفا مشتري نهايي نسبت به خريد اقدام و فعاليت واسطه‌ها كاهش يابد. وي با بيان اينكه اعمال كنترل ممكن است سبب كندي فرآيند نام نويسي شود تصريح كرد: اين اقدام با هدف جلوگيري از فعاليت واسطه‌ها و ايجاد امكان ثبت نام براي مصرف‌كنندگان نهايي صورت مي‌گيرد كه در نهايت به نفع مشتريان خواهد بود.

او با تاكيد بر يكسان بودن قيمت محصولات در تمامي نمايندگي‌هاي ايران خودرو در سراسر كشور گفت: هيچ يك از نمايندگي‌هاي ايران خودرو در سراسر كشور مجاز به فروش خودرو با قيمت بالاتر از كارخانه نبوده و در صورت مشاهده يا دريافت گزارش از سوي مشتريان طبق قوانين برخورد خواهد شد. خان كرمي با اشاره به استقبال مشتريان از محصولات ايران خودرو تصريح كرد: از ابتداي سال 97 تا روز بيستم خرداد ماه، تعداد 114 هزار دستگاه انواع خودرو توليد كه از اين تعداد 112هزار دستگاه روانه بازار شده است. معاونت بازاريابي و فروش شركت ايران خودرو در راستاي پاسخگويي به نياز بازار در ارديبهشت ماه سال 97 نسبت به مدت مشابه در سال 96 رشد 27 درصدي در فروش را تجربه كرده تا بتواند هرچه بيشتر پاسخگوي تقاضاي مشتريان باشد. برنامه‌هاي فروش مناسبتي يا ماهيانه ايران‌خودرو پاسخگوي نياز متقاضيان بوده و مشتريان مي‌توانند صرفا با مراجعه به پايگاه اينترنتي فروش محصولات يا نمايندگي‌هاي اين خودروساز نسبت به نام‌‌نويسي اقدام كنند.

او به متقاضيان خريد خودرو توصيه كرد نياز خود به خودرو را با خريد مستقيم از شركت ايران خودرو تامين كرده و به هيچ‌وجه نسبت به خريد از سود جويان و واسطه‌ها در بازارهاي آزاد اقدام نكنند.

گفتني است، طرح فروش ويژه عيد سعيد فطر از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 23 خرداد آغاز و تا زمان تكميل ظرفيت ادامه خواهد داشت. مشتريان مي‌توانند با مراجعه به سايت فروش اينترنتي محصولات شركت ايران خودرو به نشاني esale.ikco.ir (در روش پيش‌فروش) يا نمايندگي‌هاي مجاز سراسر كشور (در تمامي روش‌هاي فروش) نسبت به نام‌نويسي اقدام كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون