• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4109 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۳ خرداد

الو... اعتماد

باز هم يك توفان آمد و همه‌چيز به هم ريخت. انگار قرار نيست هيچ‌وقت براي اتفاق‌هاي غيرمترقبه آماده باشيم... واقعا ما در چه عصر و دوره‌اي زندگي مي‌كنيم ؟ درحالي كه مردم ژاپن و بسياري از كشورهاي ديگر در زلزله‌هاي 8-7 ريشتري به زندگي عادي خود ادامه مي‌دهند يك باد نه چندان شديد طومار زندگي ما را به هم مي‌پيچد! واقعا چرا؟!!!

857.....091235

 

خيلي جالبه... قيمت خودرو به يك‌باره سربه فلك كشيده و هيچ يك از مسوولان دولتي هم دم نمي‌زنند. نكته قشنگ قضيه اين است كه هر دو شركت بزرگ خودروسازي ما دولتي هستند ! واقعا قسم حضرت عباس را قبول كنيم يا دم خروس را؟!

514...09384

ديروز فيلمي را در اعتماد آنلاين ديدم كه در آن مسافران يك پرواز شركت امارات اير، ساعت‌ها معطل مانده بودند و گويا كلي هم وحشت‌زده شده بودند و به آنها بي‌احترامي هم شده بود. حتي گويا هيچ كس از آنها عذرخواهي نيز نكرده بود. يعني ما بايد در خاك خودمان هم شاهد بي‌احترامي به هموطنان‌مان باشيم و هيچ كدام از مسوولان ايراني هم پاسخي ندهند؟

235....09137

 

بالاخره تكليف تلگرام چي شد؟ اين همه در مورد بستنش جار و جنجال به پا شد. اين همه گفتند حق ندارند فيلترش كنند ! ولي به يك‌باره همه‌چيز فراموش شد و همچنان هم تلگرام فيلتر شد. البته ما كه مشكل نداريم ! خدا فيلترشكن‌هاي رنگارنگ را زياد كند!

456...09154

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون