• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4110 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۴ خرداد

به مناسبت جام جهاني 2018

كاهش تعرفه رومينگ همراه اول در دو اپراتور مهم روسيه

تعرفه رومينگ بين‌الملل «مكالمه، پيامك و اينترنت همراه» مشتركين همراه اول در دو اپراتور بزرگ روسيه كاهش يافت.

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، به مناسبت آغاز بازي‌هاي جام جهاني و در جهت رفاه حال هموطناني كه به كشور روسيه سفر كرده‌اند، از روز چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه تعرفه مكالمه، پيامك و اينترنت همراه‌اولي‌ها در دو اپراتور MTS و2 Tele روسيه حدود ۸۰ درصد كاهش يافت.

بر اين اساس، تعرفه مكالمه مشتركين همراه اول با ايران از دقيقه‌اي ۳۶۹۰۰ تومان به دقيقه‌اي ۲۸۰۰ تومان، مكالمه دريافتي از دقيقه‌اي ۱۲۵۰۰ تومان به دقيقه‌اي ۱۵۰۰ تومان، مكالمه با شماره داخلي روسيه از دقيقه‌اي 22 هزار تومان به دقيقه‌اي۱۵۰۰ تومان، ارسال پيامك از دقيقه‌اي ۳۱۰۰ تومان به دقيقه‌اي۵۰۰ تومان كاهش يافت و اينترنت همراه براي اپراتور Tele2 هر مگابايت ۵۰۰ تومان محاسبه مي‌شود. دريافت پيامك نيز رايگان است.

گفتني است، رومينگ بين‌الملل اپراتور اول از طريق ۲۷۱ اپراتور در ۱۱۲ كشور قابل استفاده است.

مشتركين همراه اول مي‌توانند از طريق كد #۱٭ از صورتحساب سيم‌كارت‌هاي دايمي خود قبل از سفر، اطلاع يافته و با پرداخت بدهي صورتحساب خود (حتي در حالت قطع سيم‌كارت)، يا با افزايش موجودي (بستانكاري)، سقف اعتبار سيم‌كارت خود را افزايش داده و از قطع به دليل بدهي، به‌ويژه در هنگام استفاده از سرويس رومينگ، جلوگيري كنند.

همراه‌اولي‌ها مي‌توانند جهت دريافت اطلاعات تعرفه‌اي رومينگ بين‌الملل، به پرتال اين اپراتور به نشاني www.mci.ir مراجعه يا نام كشور مورد نظر را به شماره ۸۰۷۰ پيامك كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون