• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4115 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۳۱ خرداد

حاشيه را رها كنيد و به متن برسيد

چند سال قبل در شهر «جالق» اتهامي مشابه عليه دو نفر مطرح شد. ظرف دو هفته رسيدگي و به اشد مجازات محكوم شدند. نيازي به تجمع و تحصن نيست. ضرورت اصلاح نوع نگاه و رويه داريم، بايد بپذيريم.

اولياي محترم، نهاد روحانيت، اساتيد دانشگاه، معلمان آموزش و پرورش و ديگر نهادهاي مسوول، در ماموريت محوله ناموفق بوده‌اند. قوه قضاييه و ‌ديگر سازمان‌ها در امور پيشگيرانه ضعيف عمل كرده‌اند.

هنر است خطاها را بپذيريم و فضاي آموزش مناسب و صحيح براي فرزندان‌مان فراهم كنيم.

وجود باند فسادي كه در ماه مبارك به بدترين جنايت دست زد و موارد مشابه از دلايل ناكامي ما در تربيت جامعه است. به جاي تاختن به همديگر چاره‌اي بينديشيم، روش‌هاي سنتي در فضاي كنوني جوابگو نيست. يكي از امكاناتي كه در اختيار فرزندان قرار مي‌دهيم پاسخ به نياز آموزش درست است.اجازه ندهيم فرزندان مورد اغفال قرار گيرند. روش‌هاي خشن تربيتي فرزندان را به سمت دست‌هاي آلوده و غلط‌انداز مي‌كشاند.

تربيت جامعه بر عهده خانواده، مدرسه، حوزه و دانشگاه است. مهارت‌هاي زندگي آموزش داده شود، ميزان جرم و جنايت كمتر مي‌شود. در خانه به پسران آموزش داده شود كه به حريم خصوصي ديگران تعرض نكنند به دختران هم آموزش داده شود كه مراقب حريم خود باشند.

خواستار برخورد سريع و اشد مجازات با جانيان نواميس مردم هستيم كه مي‌تواند يكي از راهكارهاي پيشگيرانه باشد. عضو سابق شورايعالي استان‌ها

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون