• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4142 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۲ مرداد

در نشست مشترك شهردار تهران با قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء‌(ص) تاكيد شد: رفع موانع موجود در مسير اجراي پروژه‌هاي شهري پايتخت

نشست مشترك شهردار تهران با فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء‌(ص) براي رفع موانع موجود در مسير اجراي پروژه‌هاي شهري امروز در محل قرارگاه خاتم برگزار شد.

شهردار تهران در اين نشست با‌ اشاره به تعامل و همكاري خوب قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء‌(ص) با مجموعه مديريت شهري اظهار كرد: از قرارگاه خاتم انتظار داريم همچون گذشته، پروژه‌هاي در دست اجرا را با قدرت و قوت انجام دهد. سيدمحمدعلي افشاني افزود: براي پرداخت مطالبات پيمانكاران و رفع معارضات موجود بر سر راه پروژه‌هاي شهري در دست اجرا برنامه‌ريزي شده و اميدوارم تا شش ماه آينده، هزينه‌هاي مورد نياز براي اجراي اين پروژه‌ها تامين شود تا شاهد به اتمام رسيدن بخشي از پروژه‌هاي شهري باشيم. فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء‌(ص) در اين نشست به ضرورت همكاري و مساعدت شهرداري تهران با قرارگاه خاتم در جهت انجام پروژه‌هاي شهري اشاره كرد و گفت: مردم شهر تهران از مجموعه مديريت شهري انتظار دارند با مديريت جهادي، موانع و مشكلات پيش روي شهر را مرتفع كنند. سردار عبادالله عبداللهي با اشاره به وضعيت كنوني جامعه و ضرورت تلاش مضاعف مديران در رفع مشكلات مردم، اظهار كرد: يكي از راهكارهاي مهم در شرايط كنوني براي شهرداري تهران، اولويت‌بندي پروژه‌هاي در حال اجراست، زيرا كه اين اولويت‌بندي با توجه به ميزان درآمد شهرداري، به مديران كمك مي‌كند تا وضعيت پروژه‌هاي در دست اجرا مشخص شود. وي با بيان اينكه در انجام پروژه‌هاي شهري، رفع معارضين، پرداخت طلب پيمانكاران و رفع گرفتاري‌هاي اداري، امري مهم و ضروري است، ادامه داد: تلاش مي‌كنيم تا پروژه‌هاي شهري در دست اجرا را بر اساس تعهدمان به سرانجام برسانيم اما از شهرداري تهران نيز انتظار داريم كه به تعهدات خود عمل و براي تامين هزينه‌هاي پروژه‌ها اقدام كند.

گفتني است در اين نشست جمعي از معاونان و مديران شهرداري تهران به همراه مديران عامل گروه‌هاي تخصصي زير مجموعه قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء‌(ص) نيز شركت داشتند كه در خصوص پروژه‌هاي در دست اجرا گزارشي ارايه كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون