• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۸ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4148 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۹ مرداد

حال امروز ما در دنياي مجازي چگونه است؟

(اندر احوالات يك پسا كنكوري...)

پريا اسماعيلي

شايد همه ما الان به زعم خودمان «در بهترين سه ماه سال» به سر مي‌بريم.

اينكه با چه فرمولي در اين «بهترين سه ماه سال» در حال گذراندن « بدترين‌گونه‌اش» هستيم را، نمي‌دانم!!

جاي بس تعجب دارد كه خيلي‌هامان در سواحل بسيار خوش آب و هواي اينستاگرام و تلگرام (لعنت‌الله عليه!) بساط پهن كرديم و با نهايت خوشحالي « جوج با نوشابه» مي‌زنيم و تهش با يك آروغ جانانه‌اي در وا نفساي گلوي‌مان كل فشار‌هاي زندگي را به آغوش باد مي‌سپاريم...

البته ناگفته نماند در فضايي ديگر كه به زبان اجنبي واتس‌آپ نام دارد، يك آلاچيق خوش آب و هوايي پيدا كرديم كه محدوديت‌هاي تلگرام را ندارد مثلا در آنجا مي‌توان بي‌حجاب شنا كرد و نگران خواهران ارشاد نيز نخواهيد بود.

اينجا لازم به ذكر است كه سواحل «سروش» و «ايتا» و «ويسپي» و... مورد استقبال قرار نگرفته است كه موجبات ناراحتي بسياري از مسوولان را فراهم آورده...

خلاصه اميدواريم كه اين جوانان غيور مرد سرزمين‌مان با پشتكار و غيرتمندي خود در فتح يك به يك اين سواحل دلپذير موجبات خنده و شادي اين سرزمين را فراهم آورند.

حالا يكسري‌ها هم هستند كه «حس مي‌كنند... شدند و روي موج‌هاي مكزيكو‌اند» مي‌دانيد كه آنها آن دسته از افرادي هستند كه در بيولوژي بدن‌شان يك چيزي خوب است! آن هم ژن !

لامصب خيلي چيزي خوبي هست اگر جايي ديديد كه مي‌فروشند بگوييد كه ما هم بخريم چون كم‌كم داريم روي شن اين سواحل زخم بستر مي‌گيريم!

با تشكر

پ.ن: اون سه نقطه به علت منقلب شدن بعضي افراد اجازه رونمايي شدن ندارد و هر نوع رونمايي از اين سه نقطه ممنوع است...!!

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون