• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4157 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۲۰ مرداد

بنگاه‌ها

تعليق گواهينامه خلبان هواپيماي فوق سبك

جابراظهري رييس گروه نظارت بر وسايل پرنده فوق سبك سازمان هواپيمايي كشوري گفت: گواهينامه خلبان هواپيماي فوق سبك كه در فضاي مجازي، بازيگر كليپ خلبان بيهوش شده است تا اطلاع ثانوي از اعتبار ساقط شد. تا تشكيل كميته تخلفات حرفه‌اي هوانوردي و بررسي چگونگي و علت عدم رعايت الزامات عملياتي حين پرواز و تصميم نهايي آن كميته، گواهينامه خلبان مذكور به حالت تعليق درآمد. وي افزود: رعايت اصول و مقررات براي كليه خلبانان هواپيماهاي فوق سبك نيز الزامي است و هواپيمايي كشوري با هرگونه اقدامي كه ايمني پرواز را تحت تاثير قرار دهد؛ برخورد خواهد كرد.

 

تهديد تحريم‌ها را فرصت مي‌كنيم

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا با اشاره به توليد محصول جديد شركت سايپاديزل گفت: با اجراي روش‌هاي متنوع در زمينه مقابله با تحريم‌ها، تهديدهاي ناشي از آن را به فرصتي براي رشد و شكوفايي گروه سايپا تبديل خواهيم كرد. محسن جهرودي در جريان بازديد استاندار خراسان رضوي، جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و مديران صنعتي استان خراسان رضوي از غرفه گروه سايپا گفت: خودروي كشنده سنگين دانگ‌فنگ KX480 به عنوان يك محصول تجاري جهت ادامه اجراي طرح جايگزيني خودروهاي فرسوده تجاري مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اين خودرو تمامي استانداردهاي بين‌المللي روز دنيا را پشت سر گذاشته و در حال حاضر با عمق داخلي‌سازي ۳۰ درصدي در ايران توليد مي‌شود كه باتوجه به برنامه‌هاي گروه سايپا، در آينده نزديك بيش از ۴۰ درصد از قطعات آن در داخل كشور توليد خواهد شد. تاكنون قرارداد توليد ۸ هزار دستگاه از اين محصول با طرف چيني منعقد شده كه بزودي توليد و در طرح جايگزيني، تحويل مشتريان خواهد شد.

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در ادامه به اعمال تحريم‌ها عليه صنعت خودرو اشاره كرد و گفت: بسياري از شركت‌هاي بين‌المللي در حال حاضر آماده همكاري با ايران هستند و با برنامه‌هاي مختلفي كه در دستور كار داريم، اين تحريم‌ها را به يك فرصت مناسب براي كشور تبديل خواهيم كرد. هر شركتي كه امروز به‌صورت جدي وارد همكاري بين‌المللي مشترك با سايپا شود، در آينده از جايگاه ويژه‌اي در صنعت خودروسازي ايران برخوردار خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون