• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4180 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ شهريور

سناريوي نطق‌هاي زنجيره‌اي

به‌دنبال نطق دو تن از نمايندگان ليست اميد اعضاي جبهه پايداري و مخالفان اصلاحات به صدا در آمده و حتي از سناريوهاي پشت پرده نيز خبر مي‌دهند. در همين رابطه حجت‌الاسلام روانبخش از شاگردان آيت‌الله مصباح‌يزدي در يادداشتي از سناريوي ليست اميد حرف زد و مدعي شد: «قرار بر اين است كه براي انحراف افكار عمومي و فرافكني ناكارآمدي دولت اصلاح‌طلبان، از 30 نفر ليست اميد در تهران هر هفته يك نفر نطق كند.

اين نطق‌ها كه در اتاق فكر اصلاح‌طلبان با حضور بهزاد نبوي، حجاريان، خاتمي، تاجزاده و... تهيه مي‌شود به‌گونه‌اي آماده مي‌شود كه هر چند عباراتش متفاوت است ولي هدف آن است كه از تريبون مجلس و از حلقوم نماينده كه به خيال خودشان مصونيت قضايي دارند همه تقصيرها را به گردن رهبري عزيز و نهادهايي بيندازند كه زيرنظر مستقيم ايشان اداره مي‌شوند.»

پيش از او نيز كريمي قدوسي مدعي بود متن نطق اين دو نماينده توسط «اتاق فكر استكبار» نوشته شده است.

كريمي قدوسي نماينده پايداري مشهد ادعا مي‌كرد كه با بررسي تطبيقي محتواي اين نطق‌ها به اين نتيجه رسيده است.

علاوه بر آن روانبخش از تداوم اين نطق‌‌ها تا بهمن‌ماه خبر داده و مي‌نويسد: «اين نطق‌ها كه قرار است تا بهمن سال جاري ادامه يابد درصدد آن است كه زمينه براندازي نظام را تا روز 22بهمن كه امريكايي‌ها برايش برنامه دارند، ادامه يابد. يكي از نشانه‌هاي اين سناريو آن است كه دروغ‌ها و اتهامات واهي به امام و انقلاب كه از حلقوم يك نماينده بيرون مي‌آيد بلافاصه در روزنامه‌هاي‌شان نيز تيتر مي‌شود و در كانال‌هاي شبكه اجتماعي نيز به صورت گسترده پخش مي‌كنند. علاوه بر آن شبكه‌هاي فارسي‌زبان خارجي مانند بي‌بي‌سي نيز آنها را با آب و تاب خاصي انعكاس مي‌دهند.»

شاگرد آيت‌الله مصباح همچنين از يكي از نمايندگان به گفته او «انقلابي مجلس»، درخواست كرده تا «اين سناريو را از تريبون مجلس افشا كند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون