• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4182 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۱ شهريور

بنگاه‌ها

ارائه بسته‌هاي ساعتي اينترنت توسط همراه اول

همراه اول از ارائه بسته‌هاي ساعتي صبحانه در بسته‌هاي اينترنت خود خبر داد.به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، همراه اول در طرح جديد خود، بسته‌هاي متنوع اينترنت صبحانه (۶ صبح تا ۱۲ ظهر) در بازه‌هاي زماني هفت‌روزه و يك‌ماهه براي استفاده مشتركين دائمي و اعتباري ارايه مي‌دهد. مشتركين مي‌توانند اين بسته‌ها را از طريق درگاه USSD، در ليست سرويس‌هاي سرشماره #۲۷۲٭۱۰۰٭ مشاهده و فعال كنند. امكان فعال‌سازي همزمان بسته‌هاي صبحانه با ساير بسته‌هاي اينترنت وجود داشته و اين بسته‌ها فاقد تمديد خودكار حجمي يا زماني هستند.همراه اولي‌ها مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص بسته‌هاي جديد و نحوه خريد آنها به پرتال اين اپراتور به نشاني www.mci.ir مراجعه كنند.

 

تقدير از مديرعامل فولاد مباركه

بهرام سبحاني، مديرعامل فولادمباركه و خانم سميه محمودي، نماينده مردم شهرستان‌هاي شهرضا و دهاقان در مجلس شوراي اسلامي در ديداري به گفت‌وگو و تبادل‌نظر پيرامون آخرين وضعيت اقتصاد و صنعت در سطح ملي و استاني پرداختند.

در اين ديدار مديرعامل شركت فولادمباركه با مروري بر آخرين وضعيت عملكردي شركت فولاد مباركه، از بالاترين توليد در طول تاريخ ۲۵‌ساله بهره‌برداري اين شركت خبر داد. ايشان اين نتايج را در سخت‌ترين شرايط ناشي از فشارهاي خارجي و محدوديت‌هاي جدي تامين آب و برق شبيه معجزه دانست و همت كاركنان و تدبير مديران را عامل اصلي اين توفيقات ناميد.

بنا بر اين گزارش، خانم سميه محمودي، نماينده مردم شريف شهرضا و دهاقان گفت: در شرايط دشوار اقتصادي كشور، مشاهده اين موفقيت‌ها در بزرگ‌ترين بنگاه صنعتي كشور اميدبخش و ارزش‌آفرين است و دليلي بر مديريت هوشمندانه و تلاش فراگير تك‌تك كاركنان و مديران اين شركت است.همچنين در اين مراسم لوح تقدير نماينده مردم شريف شهرضا و دهاقان به جهت اهتمام به ايفاي نقش در حوزه مسووليت‌هاي اجتماعي و توسعه زير‌ساخت‌هاي استان تقديم مديرعامل شركت فولاد مباركه شد.

در اين ديدار همچنين ضمن گفت‌وگو و تبادل نظر طرفين، برخي درخواست‌هاي صنعت شهرستان‌هاي شهرضا و دهاقان مطرح شد كه از طرف مديرعامل فولاد مباركه قول پيگيري و مساعدت داده شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون