• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4183 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۲ شهريور

سردار نقدي:

محمدرضا پهلوي فردي قمارباز و همجنس‌باز بود

سردار محمدرضا نقدي، معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي روز گذشته در نشست هاديان سياسي كه در مجتمع بعثت كرمانشاه برگزار شد، حضور يافت. نقدي در اين نشست گفت: با مروري به تمام انقلاب‌هاي دنيا از جمله انقلاب كمونيستي شوروي، انقلاب چين در زمان مائو و نيز انقلاب فرانسه مي‌بينيم كه بعد از رهبران اصلي جانشينان آنها راه‌شان را به‌طور‌كامل جدا كرده‌اند در حالي كه رهبر معظم انقلاب به يك يك مواضع و انديشه‌هاي بنيانگذار انقلاب پايبند است. رهبر انقلاب با افتخار خودش را پيرو رهبري امام خميني(ره) مي‌داند و مردم انقلابي نيز كلمه به كلمه صحيفه نور امام را چراغ‌راه خود قرار داده‌اند و از هيچ‌كدام از مواضع او شرمنده نيستند.

او توطئه‌هاي امريكايي‌ها در به آشوب كشيدن منطقه به‌خصوص عراق و سوريه و نيز طرح جدايي كردستان را همه در‌راستاي ايجاد سدي دربرابر جمهوري اسلامي براي حفاظت از رژيم صهيونيستي عنوان كرد.

نقدي در ادامه با اشاره به تاريخ چند هزار ساله كشورمان اظهار كرد: چرا دشمنان انقلاب فقط مي‌گويند تاريخ ۲ هزار و ۵۰۰ ساله در حالي كه تاريخ ما به خيلي قبل‌تر از آن برمي‌گردد؟ به گفته او، دليل اين موضوع ساخت سناريويي است كه كوروش نامي را با يهود ارتباط دهند و بگويند ايراني‌ها با يهوديان رابطه خوبي دارند پس با صهيونيست‌ها هم بايد خوب باشند. او با اشاره به سلسله پادشاهي در ايران گفت: ببينيد پادشاهان در تاريخ ايران چقدر جنايت و ظلم كرده‌اند و مردم هيچ حق انتخابي نداشته‌اند و همه‌چيز با زور شمشير بوده است. نقدي ادامه داد: در تاريخ ايران هيچگاه شاهان با‌سوادتر از بقيه مردم نبوده‌اند و اغلب حتي از اطرافيان خودشان نيز بي‌سواد‌تر بوده‌اند؛ نمونه‌اش رضاخان بوده است كه با بي‌سوادي كامل ۲۰‌سال حكومت كرد در حالي كه در اطرافش اين همه پزشك و مهندس و تحصيلكرده بودند. او زور رضا‌شاه را براي مردم ضعيف دانست و گفت: زماني كه متجاوزان تهران را اشغال كردند اين شخص سرش را پايين انداخت. معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه در ادامه، رويكرد شاهان ايراني را فراري دادن دانشمندان عنوان كرد و گفت: ابن‌سينا مهم‌ترين آثارش را در تبعيد و زندان نوشت. نقدي افزود: انقلاب اسلامي ما را از اين سلسله نكبت‌بار نجات داد و‌گرنه همين رضاخان وقتي از كشور فرار كرد معادل هفت‌ميليارد دلار ثروتش بود به‌گونه‌اي كه ۶۴ هزار ملك از بهترين املاك كشور به نامش بود. پسر نكبتش محمدرضا شاه نيز هر جرم و جنايتي به او نسبت بدهند درست است؛ او همجنس‌باز، قمارباز، زناكار و حتي قاچاقچي مواد مخدر بوده است. هر كسي كه مي‌خواسته درجه ارتشبدي بگيرد بايد زنش را به حرمسراي شاه مي‌فرستاد و اين موضوع را مادر شاه و نيز خود فرح در خاطراتش نوشته است. به گفته وي، غلامرضا كيانپور، وزير دادگستري شاه فردي همجنس‌باز بوده كه در مهماني‌ها با لباس زنانه مي‌رقصيده است. او تاكيد كرد: در زمان شاه رشوه به صورت آشكار و روميزي بود و به صورت زيرميزي نبود و هركسي كه مي‌خواست در كشور صنعتي راه بيندازد بايد درصدي از كسب و كارش را به نام خاندان پهلوي مي‌كرد.

نقدي، اشرف پهلوي را قاچاقچي مواد مخدر دانست كه با چمدان پر از هرويين در كشور‌هاي مختلف دستگير شده بود.

معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه با اشاره به اينكه شاه ۸۳ كاخ در ايران و سراسر جهان داشت، گفت: اينها در شرايطي با پول بيت‌المال در ناز و نعمت بودند كه مردم در فقر مطلق بودند به‌گونه‌اي كه ۷۰ درصد مردم در روستا‌هايي زندگي مي‌كردند كه فاقد آب لوله‌كشي، مدرسه، مخابرات و حتي راه بودند. او افزود: مردم در زمان شاه نمي‌دانستند مسافرت يعني چه؟! وي همه را به خواندن كتاب پشت‌پرده تخت‌طاووس نوشته مينو صميمي دعوت كرد و گفت: وقتي دندان محمدرضا شاه درد مي‌كرد يا وقتي دستش مي‌خاريد براي او با هواپيماي خصوصي از سوييس و انگليس دندانپزشك و پماد مي‌آوردند.

وي در پايان تاكيد كرد: انقلاب به مردم ايران عظمت داد و بايد از انقلاب دفاع كنيم چرا كه در مردمسالاري و استقلال در اوجيم. نقدي گفت: با افتخار بايد از انقلاب دفاع كرد و به كوري چشم دشمنان به ۴۰ سالگي انقلاب رسيديم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون