• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4210 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۵ مهر

رفتار احمدي‌نژاد زشت و ننگين است

مهدي جهان‌تيغي كه اخيرا در تغيير به جاي سروري مديرمسوول سايت جهان‌نيوز وابسته به جمعيت رهپويان نشسته است، در مقاله‌اي در اين سايت به بهانه حكم زندان حسن عباسي، احمدي‌نژاد را مورد نقد قرار داده است.

او به نامه عباسي اشاره مي‌كند كه از رييس قوه قضاييه آدرس و زمان مراجعه به زندان را درخواست كرده و مي‌نويسد: «اين را قياس كنيد با رفتار احمدي‌نژاد مدعي عدالتخواهي. يكي از زشت‌ترين –دقيق‌ترش اين است كه بگوييم ننگين‌ترين– اقدامات احمدي‌نژاد در ماه‌هاي گذشته واكنش وي به محكوميت اطرافيان نزديكش با موارد متعدد فساد اقتصادي و سياسي است.

احمدي‌نژاد براي محكوم نشدن تعدادي از نزديكانش آن هم با پرونده‌هاي مملو از خلاف‌هاي سنگين اقتصادي و جاسوسي براي بيگانه از هيچ تخريبي عليه انقلاب و اركان قانوني جمهوري اسلامي فروگذار نكرد و كار را به جايي رساند كه نامه‌هايي با چاشني توهين نيز منتشر كرد.»

به اعتقاد او: «تفاوت عيارها در چنين مواقعي خود را نشان مي‌دهد، فردي توسط قوه قضاييه محكوم به توهين شده و حكم خود را مي‌پذيرد ولي فردي نه تنها حاضر نيست قانون درباره دوستان مفسد و جاسوس وي اجرا شود بلكه از هيچ تلاشي براي فراري دادن مجرم و تخريب نهاد قضايي هم دست بر نمي‌دارد. واقعا چه تفاوت بزرگي است ميان كسي كه زندان طلب مي‌كند و كسي كه زنداني را مي‌خواهد فراري بدهد؟!»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون