• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4249 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۵ آذر

امام جمعه مشهد:

مازندران عرصه شديد منكرات شرعيه است

آيت‌الله سيداحمد علم‌الهدي، امام جمعه مشهد شامگاه سه‌شنبه در جمع اعضاي ستاد نمازجمعه شهر ساري حاضر و با اعضاي اين ستاد گفت‌وگو كرد. امام جمعه مشهد در ابتداي سخنان خود با انتقاد از وضعيت گردشگري در استان مازندران با بيان اينكه مازندران با وضعيت خاصي كه دارد عرصه شديد منكرات شرعيه است، گفت: هر كاري مي‌كنيم بايد به عنوان دفاع از پيغمبر (ص) و دين و در جبهه دفاع از اسلام در مقابل دشمن باشد و بايد از ظرفيت خدمت در نماز جمعه استفاده كنيد و وظيفه خودتان در مقابله با دشمن را چه به‌صورت حقيقي و چه به‌صورت مجازي انجام دهيد.

وي با اشاره به اينكه دشمن توان مقابله نظامي ندارد، افزود: از روزي كه دفاع مقدس ما تمام شد، دشمن در پايگاه‌هاي نظامي اطراف كشور مثل سگ پارس مي‌كند و قدرت نزديك شدن ندارد، زيرا از مردم كه پشتيبان حكومت هستند، مي‌ترسد.

امام جمعه مشهد با بيان تفاوت ميان كشور‌هايي مثل تركيه و پاكستان با ايران، ادامه داد: مردم تركيه و پاكستان حكومت را متصل به دين نمي‌دانند ولي در ايران مردم دين‌شان را براي نظام و انقلاب مي‌دانند و تنها چيزي كه نظام را حفظ كرده است مردم هستند به همين دليل حمايتي كه مردم از نظام دارند در كشور‌هاي ديگر نيست.

آيت‌الله علم‌الهدي با اشاره به اينكه راه تسلط دشمن بر نظام برداشتن سفره دين از زير پاي جوانان با رواج منكرات و فحشا است، گفت: در صورت رواج بي‌عفتي، جواني كه در بستر فحشا اوقات خود را مي‌گذراند، به دليل نداشتن دين از نظام حمايت نمي‌كند.

نماينده ولي فقيه در خراسان رضوي افزود: در هر عرصه‌اي براي خدمتگزاري به دين وارد مي‌شويد، از سينه‌زني براي امام حسين(ع) تا ستاد اقامه نماز جمعه، تكليف‌تان است مقابل اينها ايستادگي كنيد.

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه پاي كار آمدن جمع مردمي براي از بين بردن فسق و فجور، دستگاه‌ها را به دنبال خود مي‌كشد، ادامه داد: ستاد اقامه نماز جمعه از هر تشكيلاتي مقدس‌تر است، چون جوانان در آن حضور دارند.

وي با تاكيد بر استفاده از ظرفيت جوانان در جريان امر به معروف و نهي از منكر، گفت: با ظرفيت‌تان جلوي مفاسدي را كه از جاي ديگر مي‌آورند، بگيريد و از زندگي و شهرتان دفاع كنيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون