• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4249 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۵ آذر

ويژه

مهم‌ترين هدف ذوب‌آهن اصفهان، افزايش توليد است

به مناسبت هفته بسيج، فرماندهان حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان ذوب‌آهن اصفهان با مهندس يزدي‌زاده مديرعامل شركت ديدار و گفت‌وگو كردند. در اين ديدار مهندس يزدي‌زاده ضمن تبريك هفته بسيج و گراميداشت رشادت‌هاي بسيجيان در عرصه‌هاي مختلف، اهميت جايگاه و نقش بسيج در دوران دفاع مقدس و دوران كنوني و نبرد اقتصادي موجود را يادآور شد و گفت: حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري، بسيج را به عنوان شجره طيبه، مدرسه عشق و نهاد تضمين‌كننده آرامش و امنيت كشور دانسته‌اند و افراد بسيجي بايد به شغل خود و بسيجي بودن خود افتخار كنند و همواره به فكر انجام رسالت‌هاي خطير آن باشند.

وي افزود: افتخار من اين است كه خود بسيجي بوده و هم‌اكنون نيز مسووليت اداره شركتي را برعهده دارم كه بيش از 14هزار نفر بسيجي جان‌بركف و اعضاي خانواده‌هاي شهيد و ايثارگر در آن به خدمت مشغول هستند.

مهندس يزدي‌زاده با اشاره به شرايط اقتصادي امروز كشور و شرايط جاري شركت يادآور شد: مهم‌ترين هدف شركت افزايش توليد و رسيدن به توليد مطلوب 4 ميليون تن است و ما بايد با پشتوانه همكاران خود و با كمك خداوند متعال و به‌كارگيري صرفه‌جويي و بهره‌گيري از اصول اقتصاد مقاومتي، ‌اهداف عاليه كارخانه را به ثمر برسانيم.

وي، وظيفه اصلي خود را دفاع از حريم ذوب‌آهن در برابر بدخواهان و مغرضان، افزايش توليد و سهيم كردن كاركنان در سود كارخانه و بهبود وضع معيشتي آنها دانست.

مهندس يزدي‌زاده در پايان با تشكر از فعاليت‌ها و حضور موثر در عرصه‌هاي مختلف به ويژه هفته دفاع مقدس و هفته بسيج، براي تمامي همكاران و بسيجيان شركت آرزوي موفقيت و سربلندي كرد.

 

حمايت جدي بسيجيان ذوب‌آهن از مديريت شركت

بسيجيان ذوب‌آهن همراه با انجام وظايف كاري خود رسالت بسيجي خود را نيز انجام مي‌دهند. در اين ديدار سرهنگ اميدي فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان شركت نيز ضمن بيان اين مطلب با ارايه گزارشي از وظايف كاري بسيج و عملكرد آن در بخش‌هاي مختلف، آمادگي بسيجيان و فرماندهان را براي انجام وظايف توأمان خود در بعد كاري و ابعاد نظامي و فرهنگي در شرايط موجود اعلام كرد.

وي با تاكيد بر حمايت جدي فرماندهان و بسيجيان ذوب‌آهن از مديريت عالي شركت افزود: ما براي انجام وظايف خود با تمام مديران شركت و به‌ويژه روابط عمومي همكاري خوبي داشته و اميدواريم در ديدارهاي بعدي خواسته‌هاي مديرعامل را برآورده كرده و موفقيت‌هاي بيشتري را گزارش دهيم.

همچنين در ادامه اين برنامه عليرضا اميري مدير روابط عمومي شركت طي سخناني با اشاره به همكاري‌هاي روابط عمومي و بسيج اظهار اميداري كرد كه بتوان به نحو شايسته از اهداف، برنامه‌ها و جايگاه ذوب‌آهن دفاع كرد.

مجيد مراديان معاون روابط عمومي شركت و مسوول روابط عمومي بسيج نيز با اشاره به عملكرد مثبت بسيج در زمينه مسووليت‌هاي اجتماعي، بخشي از اقدامات عام‌المنفعه بسيج در زمينه‌هاي كمك‌رساني به زلزله‌زدگان، ساخت و تعمير اساسي 7 باب منزل مسكوني، جمع‌آوري و توزيع كمك‌هاي كاركنان بين نيازمندان مناطق محروم، مساعدت در برپايي موكب‌هاي اربعين در عراق و غيره را بيان كرد و افزود: بايد اقدامات و كمك‌هاي ذوب‌آهن اصفهان به كشور و خصوصا منطقه لنجان يادآوري و ثبت شود.

وي از همكاران و بسيجيان شركت درخواست كرد كه در فضاي حقيقي و فضاي مجازي به دفاع از خط اول جبهه صنعت كشور بپردازند. وي همچنين يادآور شد كه در «مجموعه فرهنگي شهداي خط‌شكن شهرستان فلاورجان» سالن اصلي اين مجموعه به نام: شهداي ذوب‌ اصفهان» ساخته و نام‌گذاري شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون