• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4249 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۵ آذر

ويژه

تلاش همراه اول براي تهيه محتواي بومي

دبير جشنواره كودك‌آنلاين با اشاره به اينكه استقبال خوبي از جشنواره كودك‌آنلاين صورت گرفته است گفت: 27 آذرماه آخرين مهلت ثبت‌نام در اين جشنواره است.

به گزارش مركز روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، سيد جمال هاديان دبير جشنواره كودك‌آنلاين در جلسه شوراي سياست‌گذاري اين جشنواره اظهار كرد: دبيرخانه جشنواره كودك‌آنلاين خارج از وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات با همراهي همراه اول تجهيز شده و آغاز به كار كرده است.

وي تصريح كرد: 27 آذرماه آخرين مهلت ثبت نام در اين جشنواره است و تاكنون استقبال خوبي از سوي ايده پردازان و فيلمسازان صورت گرفته است.

در ادامه عليرضا تابش مديرعامل بنياد سينمايي فارابي نيزدر اين جلسه با اشاره به وظيفه بنياد فارابي اظهار كرد: وظيفه ما حمايت از توليد محتوا در حوزه سينماي كودك و نوجوان است و هر سال در اصفهان جشنواره‌اي در اين خصوص برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به برگزاري جشنواره كودك‌آنلاين خاطرنشان كرد: رويكرد وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در اين جشنواره ايجاد نگاه تخصصي به شبكه‌هاي اجتماعي است كه همين موضوع فرصت مناسبي براي گفتمان سازي محسوب مي‌شود و به همين بهانه متخصصان حوزه رسانه مي‌توانند ديدگاه شان را در اين زمينه مطرح كنند.

مدير عامل بنياد سينمايي فارابي بيان كرد: برگزاري اين جشنواره زمينه آموزش به والدين را فراهم مي‌كند و موجب تقويت ديدگاه‌هاي انتقادي كودك در فضاي مجازي مي‌شود به‌طوري كه كودكان هرموضوع مطرح شده‌اي را در فضاي مجازي باور نمي‌كنند. وي به اعضاي اين شورا توصيه كرد تا در هيات داوران افراد خلاق و با استعداد انتخاب شوند. تابش با تشكر از همراه اول بابت مشاركت در جشنواره كودك‌آنلاين تصريح كرد: در حال حاضر اپراتورها در كشور بر سر خام فروشي اينترنت با هم رقابت مي‌كنند و در چنين شرايطي همراه اول در حال تلاش براي توليد محتوا و عرضه محتواي بومي است، به نوبه خودم از همراه اول تشكر مي‌كنم كه به اين حوزه ورود كرده است و اميدوارم در پخش و عرضه محتواي اين جشنواره موفق عمل كنند.

به مناسبت 16 آذر و روز دانشجو

هديه برترين اپراتور ارتباطات ثابت كشور به دانشجويان

شركت انتقال داده‌هاي آسياتك به مناسبت 16 آذر و روز دانشجو، براي كليه دانشجويان مشترك، هديه ويژه‌اي درنظر گرفته است. به گزارش روابط عمومي آسياتك اين شركت در راستاي تكريم دانشجويان و ارج نهادن به مقام ايشان، به كليه دانشجويان عزيزي كه شغل خود را دانشجو ذكر كرده و مدارك لازم را ارايه داده‌اند، دو گيگ اينترنت هديه اختصاص داده است. براساس اين گزارش اعتبار هديه موردنظر
به صورت كد تخفيف براي تلفن همراه دانشجويان عضو در باشگاه مشتريان آسياتك ارسال شده و دانشجويان مي‌توانند تا 6 روز، با مراجعه به پنل كاربري خود، دو گيگ ترافيك هديه را فعال و از آن استفاده كنند. در پايان اين خبر تصريح شد: شركت آسياتك به عنوان برترين اپراتور ارتباطات ثابت كشور و با هدف ارتقاي سطح رضايت هموطنان از كيفيت زندگي، كامل‌ترين سبد خدمات ارتباطي را جهت استفاده اقشار مختلف جامعه عرضه كرده و در اين راه از توان و تخصص جوانان كشور و تكنولوژي‌هاي روز دنيا استفاده مي‌كند.

 

افزايش سرمايه، عامل مهم تقويت تعاوني‌ها

معاون امور تعاون وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي، افزايش سرمايه بانك توسعه تعاون را عامل مهمي براي تقويت تعاوني‌ها دانست. محمد كبيري معاون امور تعاون وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي صبح امروز در نشست تخصصي اتحاديه‌هاي سراسري شركت‌هاي تعاوني به ميزباني بانك توسعه تعاون، ضمن بيان مطلب فوق، گفت: بانك توسعه تعاون اقدامات مثبتي را در ارايه خدمات بانكي و توسعه‌اي به تعاوني‌ها ارايه كرده است و تقويت اين بانك موجب مي‌شود حجم ارايه خدمات به اتحاديه‌هاي سراسري و تعاوني‌ها در اركان مختلف اقتصادي افزايش يابد. معاون امور تعاون وزارت تعاون، بانك توسعه تعاون را بازوي اصلي بخش تعاون ياد كرد و در اين باره گفت: افزايش سرمايه بانك ضروري است و بي‌ترديد بالا بردن و ارتقاي توان تسهيلات‌دهي اين بانك منتج به ارتقا و توسعه بخش تعاون در اقتصاد ملي مي‌شود و در اين باره خاطرنشان كرد، براي تحقق اين امر مهم به جد از مبادي دولت و مجلس موضوع را پيگيري خواهيم كرد.

 

بهره‌برداري داروسازي فاتك شيمي با تسهيلات صنعت و معدن

همزمان با سفر رييس‌جمهور و هيات دولت به استان سمنان، فاز نخست توليد قرص و كپسول كارخانه داروسازي فاتك شيمي پارس با تسهيلات ارزي 13 ميليون و 293 هزار يورويي و 128 ميليارد ريالي بانك صنعت و معدن به بهره‌برداري رسيد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني اين بانك، با افتتاح اين واحد داروسازي كه با حضور حسن قاضي‌زاده هاشمي وزير بهداشت و درمان انجام شد در فاز نخست براي 130 نفر و با راه‌اندازي فاز دوم، براي 350 نفر به‌طور مستقيم شغل ايجاد مي‌شود. اين واحد توليد دارو با ظرفيت 600 ميليون قرص و 180 ميليون كپسول به صورت سالانه در فاز اول احداث شده و در فاز دوم ظرفيت توليد سالانه 200 ميليون قرص، 360 ميليون كپسول، 60 ميليون ريال استريل تزريقي و 6 ميليون پودر خوراكي را خواهد داشت. همچنين، براي تامين سرمايه در گردش طرح مذكور مبلغ 180 ميليارد ريال تسهيلات از سوي اين بانك اختصاص يافته است. گفتني است احداث واحدهاي داروسازي در كشور و حركت به سمت خودكفايي بيشتر در اين صنعت حياتي هم از لحاظ اقتصادي و هم از لحاظ نقش استراتژيك دارو در سلامتي مردم در شرايط تحريم از اهميت وي‍ژه‌اي برخوردار است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون