• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4257 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۵ آذر

محمدرضا باهنر، دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري:

در حق دولت نامردي نكنيم

دبيركل جامعه اسلامي مهندسين گفت: غصه دولت و مجلس را مي‌خورم كه مي‌خواهند بودجه سال بعد را ببندند، هر كدام يك طور توصيه و تجويز مي‌كنند. يك چك داريم كه همه هم مستحق دريافت هستند.

به گزارش ايسنا، محمدرضا باهنر رييس جبهه پيروان خط امام و رهبري در ديدار اعضاي شوراي مركزي حزب بيداري اسلامي با بيان اينكه امروز ۶۸ درصد جمعيت كشور بعد از انقلاب به دنيا آمدند، اظهار كرد: بيش از 60 درصد جمعيت كشور امام و جنگ و دفاع مقدس را درك نكردند و آنها امروز حق دارند كه سوال كنند، شما براي ما چه كرديد؟ اگر انقلاب نمي‌كرديد چه اتفاقي مي‌افتاد كه تاكنون نيفتاده است؟

وي با بيان اينكه بايد كارنامه عالمانه و عادلانه از عملكرد نظام در 40 سال گذشته داشته باشيم، گفت: در اين 40 سال دولت‌هاي مختلفي آمده و رفته‌اند و همه در هر آنچه رقم خورده شريك بوده‌اند.

باهنر ادامه داد: شايد بگويند هر حكومتي بود در اين 40 سال بيمارستان، مدرسه و راه و جاده مي‌ساخت. اما يك تفاوت وجود دارد و آن، اين است كه ما مدعي هستيم رتبه ما در بسياري شاخص‌ها مانند بهداشت، آموزش، عمران و... در حد معجزه آسايي اصلاح شده است.

وي به شاخص‌هاي توسعه اشاره كرد و گفت: اكنون در رديف بيست و پنجمين كشور برتر دنيا در بسياري از شاخص‌هاي توسعه هستيم. همچنين طبق تحقيق يك مجله خارجي ايران در رتبه هشتم جهان از حيث اقتدار نظام و قدرت نظامي قرار گرفته است كه در نوبه خود بي‌نظير است.

رييس جبهه پيروان خط امام و رهبري با بيان اينكه همه قبول دارند به لحاظ امنيتي و اطلاعاتي در غرب آسيا جزو بهترين‌ها هستيم و كارنامه درخشاني داريم، از روند رشد توليد ناخالص داخلي انتقاد كرد و گفت: به اين رقم قانع نيستيم. رتبه توليد ناخالص داخلي ما در بين 200 كشور، زير 20 است اما بايد ارتقا يابيم.

باهنر با ابراز نگراني از برخي نظرات غير‌كارشناسي در ارتباط با بودجه گفت: مردم گرفتارند دل‌مان هم مي‌سوزد، اما آنقدر اين بودجه را غيركارشناسي تقسيم مي‌كنند و رشد مي‌دهند كه بودجه متورم مي‌شود و مانند كيك پوكي مي‌شود كه به ظاهر 3 كيلويي است اما روي ترازو كه مي‌گذاريم يك كيلو بيشتر نيست.

باهنر با اشاره به تبعات سو افزايش حقوق كارمندان تصريح كرد: دولت قصد دارد حقوق‌هاي سال بعد را 20 درصد افزايش دهد، اما اين موضوع عواقب بدي به دنبال دارد به طوري كه از آن سو 30 درصد تورم از جيب مردم بيرون مي‌كشند و متاسفانه اين‌طور روحيه و شجاعتي نيز در بين هيچ‌كدام از تصميم‌گيران وجود ندارد كه بگويد حقوق‌هاي سال آينده فريز ‌شود.

وي تصريح كرد: فساد داريم اما مردم فكر مي‌كنند كه همه دزد هستند. 200 مدير نجومي‌بگير پيدا شد و مردم فكر مي‌كنند همه مديران نجومي‌بگيرند. ناكارآمدي هم كه همين‌طور به هركس مي‌رسيم مي‌گويد ناكارآمدي همه جاي مملكت را گرفته است.

وي با تاكيد بر اينكه با وجود اينكه با دولت روحاني در يك جناح نيستم اما معتقدم نبايد در حق او نامردي كنيم، زيرا او نيز كار كرده و در جاهايي موفق بوده و برخي موارد هم نبوده است، گفت: افراط و تفريط داريم يكي دولتش دولت پيرمردهاست مثل دولت فعلي و يكي هم مي‌آيد مي‌گويد مي‌خواهد همه را جوان كند.

وي ادامه داد: از آن سو احمدي‌نژاد آمد و گفت كه من دولت ژنرال‌ها را نمي‌خواهم. به او گفتيم چهارتا آدم متفكر و مجرب را به كابينه ببر اما او گفت من فقط سرباز مي‌خواهم. به او گفتم تو از آقا كه آقاتر نيستي، آقا مگر فرمانده كل قوا نيست؟ ايشان در نيروهاي مسلح فقط با 15 نفر در ارتباط است. رييس ستاد كل، فرمانده سپاه و... ايشان هيچ‌وقت نفرمودند مي‌خواهند با سربازها كار كنند. البته هواي سربازها را دارند ولي بالاخره بايد يك فرمانده كل با ژنرال‌ها كار كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون