• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4279 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۰ دي

هدف شايعه‌پردازان

بانك آينده، به عنوان يك بانك خصوصي ايراني، در طول پنج سال گذشته، همواره با اتكا و اعتماد به ذي‌نفعان، به ويژه مشتريان و دانش و تجربه مديران و كاركنان خود، توانسته است، علاوه بر كسب افتخارات ملي، نظير رتبه دهم از نظر فروش در ميان 500 شركت برتر، كسب عنوان شركت پيشرو در اقتصاد ملي در دو سال پياپي، نام و اعتباري شايسته در كشور و مجامع بين‌المللي كسب نمايد كه از آن جمله مي‌توان به كسب عنوان بانك سال ايران در سال‌هاي 2017 و 2018 ميلادي توسط نشريه معتبر بنكر، بانك تحول‌ساز خاورميانه در سال 2017 ميلادي و بانك برتر سال 2018 ميلادي از طرف موسسه وزين يوروماني، و سودآورترين و پربازده‌ترين بانك در اقتصاد ايران اشاره كرد. در همين چارچوب، ارزش‌آفريني و مشتري‌محوري، گسترش شعب در سراسر كشور، ارائه خدمات بانكداري نوين و روزآمد به مشتريان و سرمايه‌گذاري در پروژه‌هاي سودآور و اشتغال‌زا و عمل به مسووليت اجتماعي نظير احداث 10 مدرسه در مناطق كم‌برخوردار، 25 خانه بهداشت در مناطق زلزله‌زده غرب كشور، توزيع بيش از چند ميليون بسته لوازم‌التحرير، در اقصي نقاط كشور همواره سرلوحه راهبردها و اقدامات بانك آينده در پنج سال گذشته بوده است. از آن‌جايي كه بانك‌ها در نظام اقتصادي كشورمان از اهميت بسيار بالايي برخوردار هستند، در زمان هجمه بيگانگان به ساختارهاي اقتصادي كشور، بيشتر مورد هدف قرار مي‌گيرند.

چنانچه در روزهاي اخير،‌شاهد ادعاهاي واهي و بي‌اساس از طرف رسانه‌اي معلوم‌الحال و به تبع بازنشر آن در شبكه‌هاي اجتماعي در خصوص عملكرد بانك بوده‌ايم.

مدعيان و شايعه‌پراكنان اين روزها، همان‌هايي هستند كه در طول يك سال گذشته در جنگ اقتصادي، ابزار عمليات رواني شده‌اند، آنها مدتي نظام ارزي و اقتصادي كشور و زماني بازار محصولات و مايحتاج مورد نياز مردم را مختل كردند و امروز نيز نام و اعتبار بانك‌ها و كارآفرينان را مورد حمله قرار مي‌دهند.

بانك آينده، انتساب هر گونه طرح ادعاي واهي به اين بانك كه در روزهاي اخير در فضاي مجازي منتشر شده است را قويا مردود دانسته و از مشتريان فهيم، فرهيخته و وفادار خود دعوت مي‌كند، هر‌گونه اخبار مربوط به بانك را از رسانه اختصاصي و كانال‌هاي ارتباطي بانك و يا رسانه‌هاي معتبر داخلي و مراجع رسمي كشور دريافت كنند.

ضمنا، شعب بانك آينده در سراسر كشور و مركز ارتباط بانك آينده با شماره تلفن 27663200-021 آمادگي كامل جهت پاسخگويي به سوالات مشتريان و رفع ابهام و شبهه‌هاي احتمالي را دارند.

آينده روشن است

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون