• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4303 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ بهمن

استقرار مركز نوآوري در بانك رفاه نقطه عطف تحولات مثبت براي تامين نيازهاي مشتريان است

مديرعامل بانك رفاه گفت: استقرار مركز نوآوري در بانك رفاه نقطه عطف تحولات مثبت براي بانك و توسعه دانش، علم و پژوهش يكي از شروط اصلي تامين نيازهاي مشتريان است.

به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، دكتر سهماني در آيين افتتاح مركز نوآوري بانك رفاه با بيان اينكه اين اقدام سرآغاز تحولات اساسي در آينده خواهد شد، گفت: ترديدي نيست كه اين مركز مي‌تواند سرآغاز تحولات كمي و كيفي بسياري در بانك شود.مديرعامل بانك رفاه با ابراز اميدواري از اينكه اين مركز آغازي براي تحولات جدي در رشد فرهنگ و توسعه اكوسيستم نوآوري در بانك و توسعه رويكردهاي مديريت شود، خاطرنشان كرد: با آغاز به كار اين مركز ميزان بهره‌مندي بانك از مزاياي فناوري‌هاي نوين در حوزه‌هاي مختلف افزايش خواهد يافت.وي با بيان اينكه در نظام بانكي و بانك رفاه جاي كار بسيار وجود دارد، افزود: براي آنكه بتوانيم نيازهاي مشتريان را تامين و سبد خدمات بانك را متنوع ‌كنيم، يكي از شروط اصلي توسعه دانش، علم و پژوهش در بانك است.دكتر سهماني با اشاره به اينكه طي سال‌هاي اخير شاهد تحولات خوبي در بانك بوده‌ايم، گفت: استقرار مركز نوآوري در بانك رفاه نقطه عطف تحولات مثبت در بانك است. اين مركز با مشاركت دانشگاه شريف و در نزديكي پارك علم و فناوري اين دانشگاه مستقر شده است. شريك علمي بانك در اين مركز يكي از قديمي‌ترين حوزه‌هاي علمي و پژوهشي در كشور است كه اميدواريم بانك منافع مطلوبي از اين شراكت كسب كند.

 

مشتريان ولي‌نعمتان ما هستند

مديرعامل بانك رفاه گفت: مشتريان ولي‌نعمتان ما هستند، در مسير خدمت‌رساني به مشتريان و ذي‌نفعان از هيچ كوششي فروگذار نخواهيم كرد.

به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، دكتر سهماني در نشست مستقيم تلفني با مشتريان كه 17 بهمن ماه سال جاري و از طريق مركز فراد (مركز پاسخگويي و ارتباطات مردمي) صورت گرفت، مشتريان را سرمايه‌هاي اصلي و ولي‌نعمتان بانك توصيف كرد و اظهار داشت: بانك به دنبال ارايه خدمات با كيفيت و روزآمد به تمامي مشتريان است.

دكتر سهماني ضمن تاكيد بر تداوم نشست‌ها تصريح كرد: بايد تمامي سطوح مديريتي بانك به صورت بي‌واسطه شنواي مسائل و پيشنهادهاي ذي‌نفعان باشند و اميدوارم با حضور در اين مركز بتوانيم در رفع چالش‌هاي مشتريان گام‌هاي اثربخشي ‌برداريم و رضايت بيش از پيش ايشان را فراهم ‌كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون