• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4305 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۴ بهمن

فروش اينترنتي گوشت در تعليق

گوشت قرمز تنظيم بازاري كه قرار بود به صورت اينترنتي از روز گذشته دوباره در يكي از فروشگاه‌هاي اينترنتي كه با دولت همكاري مي‌كند، توزيع شود به دليل آنچه عدم تامين توسط شركت پشتيباني امور دام خوانده شده است، عرضه نشد.

با عرضه اينترنتي مواد پروتئيني تنظيم بازاري قرار بود از حضور مردم در صف‌هاي طولاني براي خريد اين محصولات كاسته شود اما در هفته گذشته كه روز چهارشنبه توزيع شد در ظرف كمتر از دو ساعت موجودي آن تمام شد.

بر اساس اطلاعيه‌اي كه در يكي از فروشگاه‌هاي اينترنتي (مستر قصاب) داده بود قرار بود از 23 بهمن دوباره اين توزيع محصولات پروتئيني تنظيم بازاري انجام شود اما اين فروشگاه فضاي مجازي نيز روز گذشته در توضيح دليل عدم عرضه اين محصولات آورده است كه هنوز امور اداري مربوط به تامين و تخصيص سهميه گوشت تنظيم بازاري انجام نشده است و به محض طي مراحل اداري پاسخگوي مصرف كنندگان خواهد بود. بنابر اين گزارش يكي از فروشگاه‌هاي اينترنتي توزيع گوشت تنظيم بازاري به نام مسترقصاب آمده است: در راستاي همكاري با سازمان پشتيباني امور دام كشور از تاريخ 23 بهمن ماه 1397 جهت رفاه حال مصرف كنندگان فروش و توزيع گوشت تنظيم بازاري و تحويل درب منزل آغاز مي‌شود.

گفتني است كه اين سايت اينترنتي به دليل مراجعه زياد متقاضيان به درستي باز نمي‌شود.

در ارتباط با شرايط خريد محصولات تنظيم بازاري آمده است كه ثبت كدملي و كد پستي در زمان ثبت سفارش الزامي و سهميه هر كدملي ماهانه بين 2 الي 4 كيلوگرم است. هزينه حمل محصول به درب منزل در تهران نيز 5 هزار تومان (عدم دريافت هزينه ارسال در خريد بالاتر از 50 هزار تومان) عنوان شده است.

بنابر اين گزارش در سايت‌ ديگري (به‌روزرسان) نيز كه قرار بود اقدام به توزيع محصولات پروتئيني تنظيم بازاري كند عنوان «فاقد برنامه تامين» براي محصولات تنظيم بازاري درج شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون