• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4332 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۶ اسفند

ادامه از صفحه اول

رنگ باختن هژموني غرب

ملت‌هاي آزاديخواه عالم گشوده است. به موازات برافتادن نقاب حقوق بشر از چهره ليبرال‌دموكراسي و افشاي ماهيت ضد‌بشري آن، اسلام و مسلمانان نويد‌بخش تعامل صحيح و شرافتمندانه با جهان شده‌اند و در مبارزه‌اي بي‌امان با تروريسم جهاني چه در قالب‌ گروه‌هاي نژاد‌پرست غربي و چه در قالب گرو‌هك‌هايي مانند داعش و دست‌ساخته استكبار و ارتجاع سياه منطقه‌، صداقت خود در پاسداري از صلح و امنيت جهاني و دفاع از حقوقِ انسان‌ها، كه از سوي خالق يكتا صرف نظر از رنگ، نژاد، مذهب، كرامت يافته و خون و جان‌شان محترم شمرده شده است، نشان داده‌اند. ما به عنوان اصحاب رسانه كه بنا به وظيفه اطلاع‌رساني ناگزير از انعكاس چنين حوادث دردناكي در رسانه‌ها هستيم، اين حوادث و اين روزهاي تلخ را با غمي سترگ و اندوهي بيكران بر صفحه تاريخ ثبت مي‌كنيم تا سرخي خون مظلومان عالم، چه مسلمانان مظلومي كه اخيرا در عبادتگاه خود و ميعادگاه ملاقات با پروردگارشان در نيوزيلند به خون تپيده‌اند و چه غير‌مسلماناني كه پيش از اين در اروپا هدف تير بلاي تروريست‌ها شدند در سياهي‌هاي خشم و كينه سياستمداران غربي و حاميان، مشاوران و مباشران اين قبيل جنايت‌ها به فراموشي سپرده نشود. به آنها هشدار مي‌دهيم كه دير يا زود، آتشي كه برافروخته‌اند دامن خود آنان را نيز خواهد گرفت. ضمن محكوم كردن اين جنايت وحشيانه و دردناك و عرض تسليت به همه مسلمانان جهان خصوصا داغديدگان در اين حادثه‌غم‌بار آرزو مي‌كنيم تا در سايه اتحاد و همدلي انسان‌ها شاهد جهاني عاري از خشونت و سرشار از صلح و امنيت براي پيروان همه اديان باشيم.
اين بيانيه علاوه بر اعتماد در روزنامه‌هاي شرق، آفتاب يزد،دنياي اقتصاد،آرمان،مردمسالاري، ابتكار، تعادل ،گل،سپيد و ... نيز چاپ شده‌است.


موافقان FATF دشمن نيستند

در چنين شرايطي اما به نظر مي‌رسد تاكيد ويژه رهبري به‌نوعي حمايت از دولت بوده و تاكيد بر اينكه بايد به ديپلمات‌هاي خودمان بيشتر توجه داشته باشيم و قدر زحمات‌شان را بيشتر بدانيم. همچنان تاكيد كردند كه اعلام بي‌اعتمادي ما به طرفين مذاكره لزوما به ‌معناي قطع رابطه و بستن درهاي مذاكره نيست، بلكه به‌معناي افزايش هوشياري و دقت در مذاكرات است. با اين حال اما برخي مخالفان، بيانات رهبري را به نحوي تعبير و تحليل مي‌كنند كه گويا ايشان مخالف مذاكره هستند. درنهايت بايد تاكيد كنيم كه ورود رهبري به اين ماجرا، كاملا شايسته بوده و حقيقت آن است كه به جز اين هم انتظاري از رهبري نظام نيست.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون