• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4396 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۲ تير

جزييات عقيم‌سازي سگ‌هاي پايتخت

احمد مسجدجامعي و حسن خليل‌آبادي به صورت سرزده از نقاهتگاه سگ‌هاي بدون صاحب بازديد كردند و از نزديك در جريان روند زنده‌گيري و عقيم‌سازي سگ‌هاي پايتخت قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومي شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر، در اين بازديد حسن حيدري، مدير كنترل حيوانات شهري با اشاره به اين‌‌‌كه طي سال‌هاي گذشته اقدامات خوبي در حوزه سگ صورت گرفته است، در تشريح روند زنده‌گيري گفت: در ابتدا سگ‌هاي بدون صاحب و فاقد قلاده در سطح مناطق جمع‌آوري و به نقاهتگاه منتقل مي‌شوند. پس از انجام اقدامات كلينيكي و دامپزشكي كه با حضور متخصص دامپزشك مستقر در مركز انجام مي‌شود، سگ‌ها وارد مرحله جراحي، عقيم‌سازي و واكسيناسيون مي‌شوند. حيدري با تاكيد بر اينكه سگ‌ها پس از عقيم شدن تا دو هفته آنتي بيوتيك دريافت مي‌كنند، افزود: در مرحله بعد به سگ‌ها ميكروچيپ، پلاك و قلاده نصب مي‌شود و حيوانات در حريم حاشيه شهر تهران رهاسازي يا به دوستداران و متقاضيان حيوانات واگذار خواهند شد.

وي با بيان اينكه شهرداري تهران تنها سگ‌هاي بدون صاحب را زنده‌گيري مي‌كند، تصريح كرد: ماموران زنده‌گيري تحت هيچ شرايطي سگ‌هايي كه صاحب دارند را جمع‌آوري نمي‌كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون