• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4432 -
  • ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۴ مرداد

ويژه

شرايط استفاده از بخشودگي جرايم اعلام‌شد

پوراميدي اظهاركرد: سازمان امور مالياتي كشور به منظور حمايت از فعالان اقتصادي، تصميماتي در خصوص بخشودگي جرايم مالياتي قابل بخشش، براي موديان اشخاص حقيقي و حقوقي غيردولتي، اتخاذ كرده است. به گزارش خبرنگار اعتماد از قزوين؛ مصطفي پوراميدي مديركل امور مالياتي استان قزوين در خصوص شرايط استفاده از بخشودگي جرايم، اظهارداشت: سازمان امور مالياتي كشور در راستاي حمايت از توليد و كالاي ايراني و به منظور حمايت از فعالان اقتصادي و افزايش رضايتمندي موديان محترم مالياتي، تصميماتي در خصوص بخشودگي جرايم مالياتي قابل بخشش موضوع ماده169 مكرر قانون ماليات‌هاي مستقيم، براي موديان اشخاص حقيقي و حقوقي غيردولتي، اتخاذ كرده است تا در صورت پرداخت مانده بدهي قطعي شده خود تا پايان سال جاري، در اجراي مقررات ماده191 قانون ماليات‌هاي مستقيم به عنوان مودي خوش‌حساب مورد بخشودگي قرار گيرند. پوراميدي تصريح كرد: براي بخشودگي جرايم در اجراي اين بخشنامه، موديان بايد درخواست بخشودگي جرايم را به اداره امورمالياتي تسليم كنند تا در اجراي اين بخشنامه مورد بخشودگي قرار گيرند.

مهر تاييد سهامداران بر عملكرد بانك‌ پاسارگاد

مجمع عمومي عادي ساليانه بانك ‌پاسارگاد منتهي به 29 اسفند سال 1397 (نوبت دوم)، در تاريخ 13 مرداد سال 1398 در محل تالار بزرگ وزارت كشور و با حضور اكثريت سهامداران برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومي بانك‌ پاسارگاد، در اين مجمع كه با حضور بيش از 90 درصد از سهامداران برگزار شد، مجيد قاسمي به عنوان رييس جلسه، علي‌اكبر امين‌تفرشي و آرش به‌داش به عنوان ناظرين و صديقه نعيميان به عنوان منشي جلسه انتخاب شدند. در اين جلسه بانك ‌پاسارگاد با ارايه گزارش عملكرد خود به‌طور شفاف و كامل به سوالات سهامداران پاسخ داد. همچنين موارد مطرح‌ شده در جلسه با تاييد و راي اعتماد اكثريت سهامداران به تصويب رسيد. تحقق 178 درصدي اهداف در جذب منابع، افزايش استحكام مالي بانك از طريق پوشش كامل مطالبات غيرجاري، بهبود نسبت كفايت سرمايه، تحقق 151 درصدي اهداف ارزي بانك، تحقق
104 درصدي اهداف درآمدهاي بانك، افزايش 726 درصدي سود خالص بانك و... از موارد مطرح شده در خصوص عملكرد بانك‌ پاسارگاد در سال 1397 بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون