• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4435 -
  • ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۷ مرداد

سرپرست شهرداري قزوين:

تصميمات حوزه شهرسازي براساس قانون و عدالت اتخاذ شود

سرپرست شهرداري قزوين گفت: تصميمات حوزه شهرسازي براساس قانون و عدالت اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار اعتماد از قزوين، محمد درافشاني، سرپرست شهرداري قزوين در جلسه كارگروه عالي شهرسازي و معماري شهرداري قزوين اظهار كرد: كارگروه عالي شهرسازي و معماري يكي از كارگروه‌هاي اصلي شهرداري قزوين است و بايد نگاه ويژه‌اي به آن داشت. او
با بيان اينكه بايد در موضوعات فني براساس قانون عمل شود، عنوان كرد: سياست اين باشد كه تمامي تصميمات براساس قانون و براي رضايت مردم باشد و تا حد امكان قانون به نفع شهرونداني كه بضاعت مالي كمتري دارند، تفسير و رضايت آنها تامين شود. سرپرست شهرداري قزوين رعايت عدالت در تصميم‌گيري‌ها و اجراي قوانين و تسهيل ساخت و ساز‌ها و ارايه خدمات در نواحي منفصل شهري و كم‌برخوردار را از ديگر مواردي دانست كه بايد مورد توجه قرار گيرد. درافشاني تصريح كرد: از تصميماتي كه ممكن است در آينده مشكلاتي را براي مجموعه مديريت شهري ايجاد كند، پرهيز شود.

 

رييس سازمان بسيج كارگران و كارخانجات كشور:

بسيج و سپاه با تمامي ظرفيت از گروه فولاد مباركه حمايت خواهند كرد

 

علي حسين رعيتي‌فرد رييس سازمان بسيج كارگران و كارخانجات كشور در جريان بازديد از فولاد مباركه در گفت‌وگو با خبرنگار فولاد گفت: بسيج و سپاه با تمامي ظرفيت از گروه فولاد مباركه و ساير صنايع كشور حمايت خواهند كرد.

او با اشاره به نقش حمايتي سازمان بسيج كارگران و كارخانجات از صنعت كشور افزود: اين سازمان با بيش از 2500 پايگاه در صنايع كشور براي هرگونه حمايت، ايجاد تعامل و ارتقاي بهره‌وري در صنعت، ارايه خدمت به خانواده كاركنان و همچنين پيگيري و تسهيل‌گري و رفع موانع توليد و مطالبات صنعت آماده همكاري است.

رعيتي‌فرد با تاكيد بر اينكه تاكنون اين سازمان با همدلي و همراهي مديران سازمان‌ها و كارخانجات به نتايج ارزشمندي در اين راستا دست يافته است، گفت: در شرايط جنگ اقتصادي، اين وظيفه حمايتي براي سازمان بسيج كارگران به مراتب سنگين‌تر از قبل شده است، از اين رو مصمم هستيم تا اجازه ندهيم به هر دليل چرخ صنايع از حركت باز ايستد، چراكه توقف هر چرخ صنعت در اين شرايط مانند اين است كه يكي از مولفه‌هاي اصلي در جنگ را از دست داده‌ايم.

او خاطرنشان كرد: به يقين اين هم‌افزايي به رونق توليد و ايجاد اشتغال پايدار و درآمدزايي اقتصادي منجر خواهد شد.

رييس سازمان بسيج كارگران و كارخانجات كشور، شركت فولاد مباركه را پيشران صنعت ايران اسلامي خواند و اظهار داشت: همان‌گونه كه اشاره شد، اين بسيار حائز اهميت است كه اين شركت با تمامي ظرفيت خود قوي‌تر از قبل به توليد خود ادامه دهد، چراكه هرگونه توقف در خطوط توليد اين كارخانه صنايع بسياري را دچار مشكل خواهد كرد؛ از اين رو بسيج به عنوان يك دستگاه ياري‌رسان، آماده حمايت از مديران و كاركنان فولاد مباركه و ساير صنايع استان اصفهان و كشور است.

 

وزارت امور اقتصادي و دارايي به جمع مشتريان داتين پيوست

 

قرارداد همكاري ميان شركت داتين -از شركت‌هاي گروه مالي پاسارگاد- و وزارت امور اقتصادي و دارايي به منظور پياده‌سازي سامانه مديريت اموال و دارايي‌ها منعقد شد و به موجب آن، اين وزارتخانه به جمع مشتريان داتين پيوست.

براساس اين خبر، وزارت امور اقتصادي و دارايي در بهمن ماه سال گذشته، مناقصه‌‌اي را با موضوع توليد سامانه نرم‌افزاري و مديريت اموال و دارايي برگزار كرد كه شركت داتين توانست با كسب بالاترين امتياز از ميان چندين شركت مطرح در حوزه توليد نرم‌‌افزار، برنده اين مناقصه شود.

توليد، پشتيباني و نگهداري سامانه مديريت اموال و دارايي‌ها عنوان قراردادي است كه به ‌تازگي ميان داتين و وزارت امور اقتصادي و دارايي امضا و به موجب آن، مقرر شده اين شركت در يك دوره زماني سه‌ساله، سامانه موردنياز وزارت امور اقتصادي و دارايي را تحليل، طراحي و پياده‌سازي كند. همچنين پشتيباني و نگهداري اين سامانه از ديگر تعهدات اين شركت است.

‌گفتني است داتين به عنوان شركتي پيش‌رو در حوزه توليد نرم‌‌افزار و راهكارهاي جامع بانكي و مالي تا به امروز، طراحي و پياده‌‌سازي راهكارهاي برنامه‌ريزي منابع سازماني (ERP) بانك‌هايي همچون پاسارگاد، گردشگري و سرمايه را در كارنامه خود دارد و باتوجه به تجربه موفق خود در اجراي چنين پروژه‌‌هايي، توليد سفارشي سامانه موردنياز وزارت امور اقتصادي و دارايي را عهده‌‌دار شد. مجموعه سامانه‌هاي برنامه‌ريزي منابع سازماني داتين، يك راهكار مديريتي مبتني بر فناوري اطلاعات است كه از مزاياي آن مي‌توان به يكپارچگي و گردش اطلاعات بين تمامي بخش‌هاي سازمان ازجمله مالي، توليد، انبار، منابع انساني، زنجيره عرضه و مديريت مشتريان اشاره كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون