• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4436 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۱۹ مرداد

با تلاش گروه زرين رويا رقم خورد

راه‌اندازي خط توليد پوشك‌هاي شورتي براي اولين‌بار در ايران

گروه «زرين رويا» از راه‌اندازي خط توليد پوشك شورتي پول-‌آپ در كشور تحت برند «ماي‌بيبي» خبر داد. اين محصول كه با همت و تلاش بي‌وقفه متخصصان ايراني روانه بازار شده، پاسخگوي بخش عمده‌اي از نياز خانواده‌هاي ايراني به اين كالاي مهم خواهد بود. اين اولين‌بار است كه يك برند ايراني توانسته با بهره‌گيري از فناوري روز دنيا، پوشك شورتي پول-‌آپ را وارد بازار كند؛ محصولي كه از نظر كيفيت، با محصولات مشابه خارجي رقابت مي‌كند.

حيدر ميزبان بنيانگذار و رييس هيات‌مديره گروه زرين‌رويا، در رويدادي كه به مناسبت رونمايي از پوشك پول‌-آپ در تهران برگزار شده بود، گفت: «خوشحاليم كه به لطف متخصصان ايراني توانستيم محصول جديدي را به خانواده محصولاتمان اضافه كنيم. اين خوشحالي نه تنها از بابت توليد اولين پوشك شورتي در ايران، كه بابت رضايت و اعتمادي است كه خانواده‌هاي ايراني به محصولات گروه زرين رويا داشته‌اند و ما را مصمم كرده‌اند با قدرت در صحنه توليد باقي بمانيم.»

ميزبان با اشاره به فناوري خاص اين محصول استراتژيك گفت: «همه ما مي‌دانيم كه توليد در سال‌هاي اخير چه پيچيدگي‌هاي داشته است. اما ما با تلاش و پيگيري‌هاي شبانه‌روزي تيم‌مان توانستيم در همين شرايط دشوار، ماشين‌آلات پيشرفته و به روز دنيا را وارد كشور كنيم، آن را به سرعت راه‌اندازي و محصولي شايسته خانواده‌هاي ايراني را به سبد كالايي محصولاتمان اضافه كنيم.»

آرش طوسي معاونت فروش و بازاريابي گروه زرين رويا، درباره روند تحقيق و توسعه در اين سازمان گفت: «ما به دليل ارتباط نزديك و مستمري كه با مصرف‌كنندگان داريم، به دقت نياز و خواست آنها را رصد مي‌كنيم و همواره در تلاش بوده‌ايم پاسخگوي آنها به بهترين شكل باشيم.»

او درباره دلايل اصلي موفقيت و رشد اين مجموعه ادامه داد: «اگر در يك عبارت بخواهيم كارمان را در گروه زرين رويا خلاصه كنيم آن عبارت بدون شك خلق ارزش بوده است. سال ۹۷ براي تمامي توليدكننده‌هاي داخلي سال سختي بود. اين موضوع بر كميت و كيفيت برخي از توليدات داخلي تأثير قابل مشاهده‌اي گذاشت. اما خواست ما اين بود كه نه تنها اين تأثير را نپذيريم، بلكه درست در همين شرايط سبد محصولات ماي‌بيبي را گسترش و كيفيت محصولاتمان را نيز ارتقا دهيم. همچنين در شرايطي كه بسياري از شركت‌ها و كارخانه‌ها دست به تعديل نيروهاي خود مي‌زدند، گروه زرين رويا نه تنها يك نفر از مجموعه‌اش را كم نكرد، بلكه بر تعداد نيروهايش افزود. اتفاقي كه نتيجه آن، بهره‌برداري از خط توليد جديد ماي‌بيبي است كه باور داريم اين اتفاق، قدم بزرگي در راستاي ارتقاي استانداردهاي كيفي محصولات توليد داخل خواهد بود.» گفتني است، گروه «زرين رويا» مجموعه بزرگي متشكل از چند نام تجاري نام‌آشنا مانند «ماي‌بيبي»، «كوكومي»، «ماي‌ليدي» و «ايزي‌لايف» است كه از سال ۱۳۶۸ تاكنون در زمينه صنايع سلولزي فعاليت مي‌كند. «ماي‌بيبي» حالا محصول جديدي روانه بازار كرده است؛ محصولي كه خبر از انگيزه و تلاش اين مجموعه در راستاي ارتقاي كيفي و كمي سبد محصولي خود مي‌دهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون