• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4446 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۲ شهريور

ويژه

مدير عامل از كليه دست‌اندركاران نمايشگاه بومي‌سازي تقدير كرد

متن تقدير علي محمدي، مديرعامل فولاد خوزستان به صورت زير است:

همكاران محترم، مشاركت‌كنندگان ارجمند و بازديدكنندگان گرامي

حمد و سپاس خداوند سبحان را كه يك ‌بار ديگر اين توفيق و افتخار را نصيب‌مان كرد تا «اولين نمايشگاه بومي‌سازي گروه فولاد خوزستان» با مدد و تلاش ارزشمندتان با موفقيت به كار خود پايان دهد و نويد آغاز دوره‌اي جديد جهت حمايت از صنايع كوچك، توليدكنندگان و تامين‌كنندگان را به ارمغان آورد. شايد به جرات بتوان گفت، مهم‌ترين رويداد در عرصه صنعت بومي‌سازي فولاد در خوزستان به ويژه در بخش صنايع پايين‌دستي «نمايشگاه بومي‌سازي گروه فولاد» است. سياست‌ها و برنامه‌هايي كه از روز نخست تدوين شد، همگي از«جنس عمل و به دور از شعارزدگي» بود. در اين مدت تلاش تمامي كاركنان فولاد در راستاي تعامل، همفكري و همكاري با انجمن‌ها، تشكل‌هاي مرتبط، شركت‌هاي داخلي استان همچنين توليدكنندگان و تامين‌كنندگان جهت استفاده از توانمندي‌هاي آنان بود.

اين نمايشگاه فرصتي بسيار خوب براي به اشتراك گذاشتن تجارب فعالان صنعت فولاد و شناخت فرصت‌هاي جديد و دستاوردهاي كسب شده در اين صنعت بود؛ به طوري كه نمايشگاه بومي‌سازي محلي مناسب براي رايزني و تبادل نظر شركت‌هاي داخلي استان را فراهم كرد و در نهايت منجر به انعقاد تفاهمنامه‌هايي جهت همكاري در آينده گرديد.

اينك در ابتداي اين مسير روشن، اين نويد را مي‌دهيم كه با همتي مضاعف و عزمي راسخ‌تر و با برنامه‌ريزي منظم و منسجم، شمارش معكوس براي قطع وابستگي كامل به خارج را آغاز نموده‌ايم و اين فرصت را مغتنم شمرده و به تمامي شركت‌ها، انجمن‌ها، تشكل‌ها و صاحبان صنايع كوچك اين اميد را مي‌دهيم كه با نگاهي مسوولانه و متعهدانه در كنارشان هستيم. اميدواريم با بهره جستن از نظرات سازنده و پيشنهادات مفيد و ارزنده همه مشاركت‌كنندگان در نمايشگاه بستري فراهم شود تا از تجربيات ارزشمندتان در آينده بهره‌اي لازم را ببريم.

لذا به مصداق حديث «من لم يشكرالمخلوق لم يشكر الخالق» ضمن سپاس و قدرداني به خاطر زحمات بي‌دريغ و خالصانه همه مسوولان، كاركنان در پيشبرد اهداف اين شركت، از درگاه خداوند تبارك و تعالي، سلامت، سعادت، موفقيت و بهروزي شما را آرزومندم.

 

شهرهاي تاريخي؛ خالق وحدتي بنيادين و هدفمند

شهردار اصفهان گفت: احترام متقابل شهر و شهروند در زيستگاه‌هاي فرهنگي و قابليت پاسخگويي دوسويه بسترساز خلاقيت فرهنگي و مشاركت‌جويي فرهنگي شده كه پيامد آن بهزيستي فرهنگي در شهرهاي تاريخي است.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، قدرت‌الله نوروزي در اجلاس شهرهاي تاريخي جهان در شهر ريازان روسيه با اشاره به اينكه اصفهان به عنوان يكي از كلانشهرهاي مهم ايران در مركز ايران واقع شده و مقصدي جذاب براي گردشگران داخلي و بين‌المللي است كه صدها اثر تاريخي با شكوه و ثبت شده به عنوان ميراث فرهنگي دارد، اظهار كرد: برخي از اين آثار مانند ميدان نقش جهان به عنوان ميراث جهاني ثبت شده است.

او ادامه داد: اصفهان دايره‌المعارفي از هنر و معماري قلمداد مي‌شود. پيروان اديان گوناگون با صلح و رفاه در شهر زندگي مي‌كنند. مسلمانان، مسيحيان، يهوديان، زرتشتيان، همه در فضايي آرام و صميمانه كنار هم هستند و يكي از عجايب جهان را خلق كرده‌اند.

شهردار اصفهان تصريح كرد: بيشتر صنايع سنگين و نيمه‌سنگين نظير مجتمع‌هاي فولاد، پتروشيمي، نساجي و پالايشگاه و نيروگاه‌ها و هزاران صنايع سبك در اطراف شهر مستقر هستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون