• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4456 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۳ شهريور

ويژه

بانك رفاه آغازگر جنبش سرآمدي در نظام بانكي

بانك رفاه كارگران در راستاي اجراي سياست‌هاي كلان اقتصادي دولت همواره خدمات و تسهيلات متنوع بانكي را در قالب طرح‌هاي مختلف به مشتريان خود ارايه كرده است. به گواه آمار بانك مركزي، بانك رفاه كارگران همواره نقشي موثر در اجراي سياست‌هاي پولي و بانكي دولت داشته و بازوي اجراي سياست‌هاي كلان اقتصادي بوده است.به گزارش روزپلاس، امروزه كمك به ارتقاء حوزه سلامت، بهداشت و درمان جامعه و مقابله جدي با فساد در چرخه نظام سلامت از اهميت بالايي برخوردار است در همين زمينه اجراي طرح‌هاي سلامت در جامعه علاوه بر تأثير افزايش سلامت آحاد جامعه از احتمال بروز هرگونه فساد در بخش درمان و دارو نيز جلوگيري مي‌كند. بانك رفاه كارگران با بيش از 5 دهه تجربه در زمينه ارايه خدمات بانكي به اقشار مختلف جامعه، امروزه به عنوان بانك پيشگام در حوزه سلامت نقش آفريني مي‌نمايد.

برخي از اقدامات بانك رفاه كارگران در حوزه سلامت كشور عبارتند از:

تأمين مالي با استفاده از ابزارهاي جديد و اعطاي اعتبارات مورد نياز زنجيره سلامت كشور

طراحي خدمات بانكي متمايز با هدف تسهيل فرآيندهاي مالي

مشاركت فعال و جدي در طرح تحول نظام سلامت كشور

راه‌اندازي واحدهاي ارايه خدمات خاص در بيمارستان‌ها و مراكز درماني

‌ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي در قالب اهداي آمبولانس و تجهيزات پزشكي به دانشگاه‌هاي علوم پزشكي، بيمارستان‌هاي تابعه، مراكز درماني، جمعيت هلال احمر

حمايت از كميته امداد امام(‌ره‌)، سازمان بهزيستي كل كشورو سازمان‌هاي مردم نهاد از قبيل انجمن‌ام اس ايران، انجمن تالاسمي، موسسه محك

انعقاد تفاهم نامه همكاري با حوزه‌هاي مختلف زنجيره سلامت كشور از جمله سازمان بيمه سلامت، سازمان نظام پزشكي، دانشگاه‌هاي علوم پزشكي و سازمان‌هاي تابعه

حمايت موثروحضور فعال دررويدادهاي حوزه سلامت كشوراعم ازجشنواره‌ها، نمايشگاه‌ها، همايش‌ها، سمينارها

 

انتخاب شركت مترو به عنوان شوراي برتر احياي امر به معروف و نهي از منكر

در نخستين اجلاسيه روسا و دبيران شورا‌هاي احياي امر به معروف و نهي از منكر دستگاه‌هاي اجرايي و قضايي استان تهران، شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه به عنوان شوراي برتر سال ۱۳۹۸ معرفي و به مهندس نوبخت نايب‌رييس هيات‌مديره و مديرعامل تنديس و لوح يادبودي اهدا شد. به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه نخستين اجلاسيه روسا و دبيران شورا‌هاي امر به معروف و نهي از منكر دستگاه‌هاي اجرايي و قضايي استان تهران همزمان با هفته احياي امر به معروف و نهي از منكر با شعار نهضت حسيني، مطالعه‌گري و مسووليت اجتماعي با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين ابوترابي‌فرد امام جمعه موقت تهران، سردار محمدرضا يزدي فرمانده سپاه تهران بزرگ و دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر استان تهران به ميزباني سازمان تامين‌ اجتماعي روز دوشنبه ۱۱ شهريور ماه 98 در سالن جلسات بيمارستان شهيد لبافي‌نژاد برگزار شد.

 

اعلام آمادگي صرافي بانك صادرات براي خريد ارز صادركنندگان

شركت صرافي سپهر بانك صادرات ايران براي خريداري ارز صادركنندگان بدون محدوديت اعلام آمادگي كرد. به گزارش روابط‌عمومي بانك صادرات ايران، شركت صرافي سپهر بانك صادرات ايران در راستاي اهداف دولت و سياست‌هاي بانك مركزي در خصوص بازگشت بخشي از ارز حاصل از صادرات و رفع تعهدات ارزي، آماده خريد ارز اسكناس صادركنندگان كالا و خدمات است. صادركنندگان مي‌توانند ارز حاصل از صادرات خود را بدون محدويت و به هر ميزان به صورت اسكناس دلار و يورو به صرافي بانك صادرات ايران در تهران به آدرس: خيابان فردوسي، مركز تجارت جهاني، طبقه منفي يك، واحد ٩ و در شهرهاي اصفهان، يزد و شيراز به واحدهاي اين صرافي مراجعه و با نرخ روز اعلام‌ شده توسط بانك مركزي به ‌فروش برسانند. ساير شعب ارزي بانك صادرات ايران در سراسر كشور نيز آماده خريد ارز هموطنان با نرخ روز اعلام‌ شده توسط بانك مركزي هستند.

 

امضاي دو تفاهمنامه ساپكو با دانشگاه فردوسي مشهد و شهرك‌هاي صنعتي

امضاي دو تفاهمنامه شركت ساپكو با دانشگاه فردوسي مشهد و شركت شهرك‌هاي صنعتي خراسان‌رضوي ديروز طي بازديد مديرعامل اين شركت از توانمندي‌هاي سازندگان اين استان انجام شد. به گزارش ايكو پرس به نقل از روابط عمومي ساپكو، منصور منصوري مديرعامل شركت ساپكو در مراسم امضاي دو قرارداد فوق از آغاز توليد انبوه ميز اول و دوم خودكفايي در اين صنعت خبر داد و گفت: در ميز اول، ۱۷ قرارداد به حجم ريالي ۴۲۰ ميليارد تومان به امضا رسيده و در ميز دوم همكاري براي توليد ۳۴ قطعه با كاهش ارزبري ۴۰ ميليون يورو در اولويت كاري قرار دارد.

او با اشاره به اينكه ۵ ميز براي داخلي‌سازي درنظر گرفته شده است، تصريح كرد: اگر تحريم‌ها با همين شدت ادامه يابد، قادر به مديريت آن خواهيم بود، همچنان‌كه تاكنون نيز آن را مديريت كرده‌ايم. مديرعامل ساپكو با بيان اينكه از سال گذشته و با آغاز دور دوم تحريم‌هاي ظالمانه، فرصت‌هاي خوبي در صنعت خودرو و قطعه‌سازي كشور ايجاد شده است، خواستار هدفمند كردن پروژه‌هاي دانشگاهي در بحث طراحي، توليد و ساخت سيستم‌هاي خودرو شد.

او با اشاره به اينكه تمركز بر سيستم‌ها در اين صنعت حركتي رو به جلو و زمينه ساز ايجاد تنوع محصول خواهد بود، اضافه كرد: استان خراسان با وجود نخستين سايت ايران خودرو و سازندگان فعال از بلوغ صنعتي خوبي برخوردار است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون