• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4466 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۷ شهريور

ويژه

افتتاح مركز خدمات‌رساني بيمه‌اي شرق كشور در مشهد

با حضور مديرعامل بيمه ايران بزرگ‌ترين و مجهزترين مركز خدمات‌رساني بيمه‌اي شرق كشور در مشهد افتتاح شد. پروژه ساختماني مجتمع پرداخت خسارت بيمه‌هاي اتومبيل شركت سهامي #بيمه_ايران، بزرگ‌ترين و مجهزترين مركز خدمت‌رساني بيمه‌اي در شرق كشور در مشهد مقدس به بهره‌برداري رسيد. به گزارش روابط عمومي بيمه ايران، در مراسم آغاز بهره‌برداري از اين طرح مهم كه صبح ديروز برگزار شد، آقايان پوركياني رييس هيات‌مديره و مديرعامل، دكتر رضايي عضو هيات‌مديره، معاونين و مديران ستادي بيمه ايران حضور داشتند. اين مركز بزرگ بيمه‌اي كشور در زميني به مساحت ۸۰۰۰ مترمربع و فضاي ساختماني ۲۰۰۰ متر مربع در ۲ طبقه با طراحي و تجهيز و پيش‌بيني تجميع و استقرار واحدهاي خسارت بيمه‌هاي اتومبيل در مشهد راه‌اندازي و آماده ارايه خدمات بيمه‌اي به زايران، مجاورين، مشتريان، بيمه‌گزاران و آحاد مردم عزيز است.

فولاد مباركه مايه اقتدار و افتخار كشور است

استاندار اصفهان در جريان ديدار مديرعامل و معاونان و مديران شركت فولاد مباركه با ايشان بر به‌روزرساني و حفظ اقتدار فولاد مباركه تاكيد كرد.عباس رضايي با تاكيد بر نقش اصفهان در توليد فولاد كشور، بر اهميت حل مشكل فولادسازان در بخش سنگ‌آهن تصريح كرد: فولاد مباركه مايه اقتدار و افتخار كشور است؛ ازاين‌رو توسعه، به‌روز نگه ‌داشتن و گردش چرخه توليد در اين كارخانه نه‌فقط براي استان كه براي كشور مهم و باارزش است.وي ضمن قدرداني از زحمات مديرعامل و كاركنان شركت فولاد مباركه گفت: از اين شركت همواره اخبار دلگرم‌كننده‌اي به گوش مي‌رسد كه همدلي و وفاق مجموعه مديريت و كاركنان اين شركت سنگ بناي همه موفقيت‌هاي آن است.

سايپا دست دلالان را در خريد خودرو كوتاه كرد

عضو هيات رييسه كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي گفت: تمهيدات سايپا در زمينه فروش فوري، موجب كوتاه شدن دست دلالان از بازار محصولات اين گروه شده است. به گزارش سايپانيوز، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدجواد حسيني‌كيا افزود: اعمال تسهيلات روي محصولات، باقي‌ماندن يك‌ساله سند خودرو در رهن سايپا در كنار وجود محدوديت‌ها براي كد ملي و سن خريداران و همچنين رعايت برخي الزامات ديگر در زمينه رعايت موقعيت جغرافيايي، دست دلالان و سودجويان را در بازار محصولات سايپا كوتاه كرد و التهاب بازار خودرو را از بين برد.نماينده مردم سنقر در مجلس شوراي اسلامي افزود: با تدابير تيم مديران كنوني سايپا، در حال حاضر شاهد ثبات نسبي خوبي هستيم و اميدواريم روند به‌كارگيري تدابير موثر، مداوم باشد.حسيني‌كيا گفت: اعمال تسهيلات 4، 5 و 10 ميليون توماني در فروش‌هاي سايپا باعث مي‌شود خودرو تا يك‌سال پس از فروش در رهن باقي مانده و امكان فروش آن بلافاصله پس از خريد از بين برود و موجب كاهش انگيزه دلالان براي حضور در بازار محصولات اين خودروساز شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون