• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4466 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۷ شهريور

سوال از وزير راه درباره قطع صدها اصله بلوط زاگرس

نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي از تذكر به رييس‌جمهوري براي قطع صدها درخت بلوط و از بين بردن بخشي از جنگل درختان بلوط در منطقه زاگرس خبر داد.

سيده فاطمه حسيني در گفت‌وگو با ايسنا با اشاره به تعرض به عرصه جنگل در منطقه زاگرس و قطع صدها اصله درخت بلوط به بهانه تعريض و چهاربانده كردن جاده ياسوج به سي‌سخت، گفت: در اين زمينه تذكري خطاب به دكتر روحاني رييس‌جمهوري نوشته و هفته آينده همزمان با آغاز جلسات علني پارلمان، به هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي تقديم مي‌كنم.

حسيني توضيح داد: بي‌توجهي وزارت راه، وزارت جهاد كشاورزي و سازمان محيط‌زيست به از بين رفتن صدها اصله درخت بلوط در يازدهمين ذخيره‌گاه زيست‌كره ايران در منطقه زاگرس و تعرض به بخش‌هايي از پارك ملي دنا غيرقابل چشم‌پوشي است.

او افزود: وزارت راه، وزارت جهاد كشاورزي و سازمان محيط‌زيست بايد درباره اين قصور بزرگ و غيرقابل جبران به مردم و نمايندگان آنان در مجلس پاسخ دهند.

اين نماينده مجلس همچنين از تدوين طرح سوال از وزير راه در اين باره خبر داد و تاكيد كرد: در قالب ايفاي وظايف نظارتي، موضوع از بين رفتن صدها اصله درخت بلوط و سوال از وزير راه و شهرسازي را پيگيري خواهم كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون