• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4484 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۷ مهر

استمرار ساماندهي كودكان خياباني

انوشيروان محسني‌بندپي، استاندار تهران وجود ۱۳ هزار شهيد و ۲۴ هزار جانباز سرافراز نيروي انتظامي را گواه تلاش اين نيرو در راستاي تامين نظم و امنيت دانست و گفت: اگر ما هزاران كيلومتر آن طرف مرزها سنگر‌بندي كرده‌ايم به اين دليل است كه بتوانيم توطئه‌هاي دشمن را خنثي كنيم.

به گزارش ايسنا، انوشيروان محسني‌بندپي اظهار كرد: در بحث پيشگيري از اعتياد ظرفيت مراكز معتادان متجاهر از ۵ هزار نفر به ۱۷ هزار نفر افزايش يافته است، پليس نيازمند تجهيز شدن است و بايد امكانات را براي هوشمند كردن پليس مهيا كنيم. بايد شرايطي را فراهم كنيم تا هم اشتغال رونق پيدا كند و هم شرايط براي ايجاد اشتغال جديد فراهم شود.

او در خصوص نتايج جسله با رييس‌جمهوري در خصوص مشكلات شهر تهران اظهار كرد: در جلسه با رييس‌جمهور مسائلي كه اولويت‌هاي راهبردي استان تهران است را بررسي كرديم و اولين توصيه و تاكيد ايشان اين بود كه با توجه به اينكه در بدترين شرايط تحريم ظالمانه قرار داريم، هدف بايد حفظ اشتغال و افزايش توليد باشد.

بندپي با اشاره به تاكيد رييس‌جمهوري بر حفظ محيط زيست گفت: بر اساس گزارش‌هاي دريافتي، تعداد روزهاي پاك در سال ٩٧ بيش از سال ٩۶ بوده همچنين تعداد روز‌هاي سالم نيز در سال ٩٧ بيش از سال ٩۶ بوده است.

او افزود: ما اولويت‌هايي را در استان تهران در نظر گرفته‌ايم كه از جمله آنها افزايش معاينات فني است. 4 ميليون خودرو و 3 ميليون موتوسيكلت در تهران وجود دارد همچنين تاكيد بر افزايش كيفيت سوخت در تهران نيز مطالبه فرمانداري و استانداري است.

استاندار تهران با بيان اينكه شهرداري تهران در آخرين جلسه مديريت پسماند پذيرفت كه تا ١۵ آذر مديريت پسماند را به ستاد واگذار كند، گفت: با اين حجم از پسماندهاي بيمارستاني و ويژه نيازمند محلي براي دفن آنها بوديم كه در همين زمينه يك زمين ٧٠ هكتاري شناسايي و تملك شده است تا در رقابت علمي و تخصصي براي كساني كه در اين زمينه آمادگي و تخصص لازم را دارند براي بي‌خطر‌سازي و دفع بهداشتي پسماند اقدام كنند.

محسني‌بندپي درباره بحث ديگري در خصوص تامين آب شرب در استان تهران گفت: رييس‌جمهوري تكليف كردند، پروژه آبرساني به عنوان اولويت در نظر گرفته شود. در حال حاضر تصفيه‌خانه ششم ما در مناطق ٢١، ٢٢ و شهر‌هاي غرب استان به ظرفيت دو متر مكعب در ثانيه ٩٠ درصد پيشرفت فيزيكي داشته و رييس‌جمهوري دستور دادند كه براي ادامه كار تامين اعتبار لازم انجام براي اينكه آب شرب مناطق ٢١، ٢٢ تا پرند، رباط‌كريم و ملارد تامين شود.

او افزود: همچنين سرعت بخشيدن به پروژه انتقال آب در سد لار است كه بتوانيم به شهرستان شرق استان تهران آبرساني داشته باشيم. همچنين سرعت بخشيدن به ساخت خطوط دوم تصفيه‌خانه هفتم براي تامين آب مناطق پيشوا، قرچك و ورامين يكي از اهداف ديگر است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون