• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4503 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۴ آبان

امير عبدالرحيم موسوي، فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران:

گفتمان مقاومت به الگويي كارآمد برابر نظام سلطه تبديل شده است

بررسي رفتارهاي امريكا در 100 سال اخير نشان مي‌دهد كه آنها حداقل در 60 كودتا و جنگ داخلي در كشورهاي مختلف به صورت مستقيم و غيرمستقيم نقش داشتند.

پيام 13 آبان، آزادي و آزادگي ملتي سرافراز و غيرتمند، در برابر قدرت‌هاي پوشالي و اوج امريكاستيزي و نفرت نسبت به سياست‌ها و جنايت‌هاي ضدبشري امريكا در ايران و جهان است.

انقلاب اسلامي يك چله پرچالش اما پرافتخار را پشت‌سر گذاشته است.

تغيير رفتار ايران از ارديبهشت ۹۸ و اتخاذ راهبرد مقاومت فعال باعث تغيير در محاسبات و رفتار نظام استكبار شده و عقلاي آنها اين پيام را درك كرده‌اند كه دوران فشار با هزينه صفر به پايان‌ رسيده و ايران براي پاسخ به فشارها، امكانات، اراده و اجماعِ لازم را دارد.

بحمدالله نهال انقلاب، امروز به شجره طيبهِ تنومند و پرثمري تبديل شده كه سايه آن كل منطقه غرب آسيا را دربر گرفته و آثار و بركات اين انقلاب‌ براي كشور عزت، پيشرفت، امنيت و آرامش به ارمغان آورده و براي منطقه الهام‌بخش و اميدآفرين بوده است.

در پرتو الهام‌بخشي، استكبارستيزي و مقاومت اسلامي، شيطان رانده شده از منطقه، طعم تلخ شكست و سرخوردگي را چشيده و جايگاه خود را از دست داده و در مسير افول با سردمداري ترامپ با سرعت بيشتري به سقوط نزديك مي‌شود.

ملت ايران فتنه‌هاي زيادي را خنثي كرده و پشت سر گذاشته كه بعضا با خسارت‌هايي هم همراه بوده، دشمن دست از فتنه برنداشته است، از مقابله نظامي تقريبا نااميد شده، در جنگ اقتصادي به يأس رسيده و در آستانه شكست است اما از فتنه نااميد نيست، قطعا بدانيد فتنه‌ها در راه است.

امريكا خود را در تقابل با اسلامِ ضداستكباري تعريف كرده و تقابل و حتي به ظاهر تعامل‌شان با نظام در همه دوره‌هاي گذشته و حال و آينده به جهت خنثي‌سازي، براندازي يا انحراف نظام است.

نظام سلطه براي ادامه استيلاي شيطاني خود، تلاش مي‌كند كه گفتمان سازش را در قالب واژه‌هاي خاكستري به ملت آزاده و حق‌طلب ايران تحميل كند اما با پايداري و ايستادگي ملت بزرگ ايران، امروز گفتمان مقاومت در سراسر منطقه گسترش يافته و به الگويي كارآمد در برابر نظام سلطه تبديل شده است.

برخي انديشمندان غربي با ارايه شواهد و قرائن افول امريكا را پيش‌بيني كرده‌اند و مقايسه
20 سال پيش امريكا با 10 سال پيش و امروز در عرصه‌هاي سياسي، اقتصادي و نظامي مويد اين پيش‌بيني است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون