• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4503 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۴ آبان

ويژه

اختصاص ۸۸ ميليارد تومان براي احيا و ساماندهي آب‌بندان‌هاي گيلان

رييس سازمان جهاد كشاورزي گيلان از تخصيص ۸۸ ميليارد تومان براي احياي آب‌بندان‌هاي استان خبر داد. به گزارش روابط عمومي سازمان؛ صبح ديروز مهندس درجاني در نشست شوراي برنامه‌ريزي استانداري گيلان كه با حضور استاندار، فرمانداران و مديران استاني برگزار شد، گفت: بر اساس مطالعات ميداني ۸۷۷ پهنه آب‌بندان در استان وجود دارد كه با اعتبار ۴۴ ميليارد توماني سهم دولت از منابع ملي و ۴۴ ميليارد تومان از منابع استاني مي‌توان بخشي از آب‌بندان‌ها را احيا و بازسازي كرد و موجب افزايش ذخيره آب به حجم
۳۰۰ ميليون مترمكعب در استان شد.

او به انعقاد تفاهمنامه‌ بين ۳ استان‌ شمالي و وزارت جهاد كشاورزي در راستاي احيا و ساماندهي دو هزار و ۷۵۰ هكتار از آب‌بندان‌هاي گيلان اشاره كرد و افزود: با اجرايي شدن طرح ساماندهي اين آب‌بندان‌ها آب زراعي بيش از ۴۰ هزار هكتار شاليزار تامين مي‌شود. مهندس درجاني اهداف مهم ساماندهي آب‌بندان‌ استان‌هاي شمالي را جمع‌آوري آب‌هاي سطحي در فصول پرباران عنوان كرد و ادامه داد: حدود ۲۵ درصد از كل بارندگي سالانه در فصول زراعي و ۷۵ درصد آن در فصول غيرزراعي است.

 

توزيع بسته‌هاي اهدايي همراه اول بين دانش‌آموزان منطقه محروم

بسته‌هاي اهدايي كيف و نوشت‌افزار همراه اول در بين دانش‌آموزان يكي از مناطق محروم استان گلستان توزيع شد.

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، مراسم اهداي نمادين بسته‌هاي كيف و نوشت‌افزار شركت همراه اول به دانش‌آموزان شهرستان مرزي «مراوه تپه» استان گلستان با حضور جمعي از مسوولان استاني در مدرسه ابتدايي كمينه روستاي قره قاشلي برگزار شد.

هادي حق‌شناس، استاندار گلستان در اين مراسم اظهار كرد: قول ساخت يك دبيرستان ۱۲ كلاسه در روستاهاي شهرستان مراوه تپه را از مديرعامل شركت مخابرات استان مي‌گيريم تا همراه اول بتواند خدمتي ماندگار در اين منطقه انجام دهد.او شهرستان مراوه تپه را يكي از محروم‌ترين شهرستان‌هاي اين استان عنوان كرد و گفت: هدف ما ساختن استان و كشوري آباد است و در اين مسير همه بايد همراهي لازم را داشته باشند.در اين مراسم، در راستاي مسووليت اجتماعي همراه اول ۱۴۱۰ بسته كيف و نوشت‌افزار به دانش‌آموزان شهرستان مرزي مراوه تپه اهدا كرد تا به شكل نمادين از ادامه راه مهمي كه در آن قدم نهاده است، خبر دهد.

ضرورت فعال‌سازي رمز پويا جهت ارتقاي امنيت در پرداخت‌‌هاي بانكي

جهت جلوگيري از سوءاستفاده از اطلاعات كارت‌هاي بانكي و افزايش امنيت در پرداخت‌ها، به مشتريان توصيه مي‌شود در اسرع وقت نسبت به فعال‌سازي
رمز پويا (يك‌بار مصرف) كارت‌هاي بانكي خود اقدام كنند. به گزارش روابط‌ عمومي بانك‌‌ پاسارگاد، با توجه به اينكه استفاده ار رمز دوم پويا موجب ارتقاي امنيت پرداخت و كاهش مخاطرات ناشي از برداشت‌هاي غيرمجاز و سوء‌استفاده از كارت‌هاي بانكي در تراكنش‌هاي اينترنتي مي‌شود، به مشتريان گرامي توصيه مي‌شود چنانچه هنوز از رمز ايستا استفاده مي‌كنند، در اسرع وقت از طريق بانك صادركننده‌ كارت خود نسبت به پوياسازي رمز دوم (رمز يك‌بار مصرف) اقدام كنند. گفتني است، مشتريان بانك پاسارگاد مي‌توانند با سهولت، از طريق سامانه بانكداري‌ مجازي يا سامانه موبايل‌بانك (همراه بانك)، رمز پويا را فعال كنند و جهت دريافت رمز دوم پويا صرفا از طريق سامانه موبايل‌بانك (همراه بانك) اقدام كنند. به اين ترتيب كه در سامانه بانكداري ‌مجازي از طريق گزينه «مديريت نوع رمز دوم» در بخش «كارت‌هاي من» و در سامانه همراه‌بانك از طريق گزينه فعال/غيرفعال‌سازي رمز يك‌بار مصرف كارت در بخش «عمليات كارت» امكان فعال‌سازي اين نوع رمز وجود دارد.پس از فعال‌سازي رمز دوم يك‌بار مصرف، مشتري مي‌تواند در زمان خريد كالا و خدمات روي درگاه‌هاي پرداخت، با مراجعه به موبايل‌بانك (همراه بانك)، قسمت ساير، عمليات كارت را انتخاب كرده و وارد اين بخش شود. سپس با مراجعه به قسمت ساير، گزينه رمز يك‌بار مصرف كارت را انتخاب و يكي از كارت‌هايي كه پيش از اين رمز يك‌بار مصرف براي آن فعال شده را انتخاب كند. پس از آن رمز يك‌بار مصرف به مشتري نمايش داده مي‌شود.براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت بانك ‌پاسارگاد به نشاني www.bpi.ir مراجعه يا با مركز مشاوره و اطلاع‌رساني به شماره 82890 تماس حاصل كنيد.

به‌روز شدن تحويل خودروهاي فروش فوري ايران‌ خودرو

مديرعامل ايران خودرو از روند كاهشي تعهدات معوق اين خودروساز با موعد تحويل سال 97 و عرضه خودروهاي ثبت‌نامي خبر داد و گفت: از ابتداي سال جاري تا دوازدهم آبان ماه حدود 200 هزار دستگاه خودرو از تعهدات معوق تحويل مشتريان شده است. فرشاد مقيمي افزود: البته برخي تعهدات نيز از سال قبل وجود دارد كه به دليل شرايط خاص اقتصادي كشور، خودروي آنها قابل توليد و تحويل نيست كه پيشنهاداتي به مشتريان محترم ارايه شده تا در صورت تمايل و رضايت، خودروي مورد نظر تبديل و با تعيين تكليف نهايي، خودروي تبديلي به سرعت در ليست تحويل قرار گيرد. او افزود: تعهدات معوق در فروش فوري محصولات ايران‌خودرو در هفته اول مهرماه حدود 3 هزار و600دستگاه بود كه در حال حاضر اين شركت هيچ‌گونه تعهد معوقي براي فروش فوري محصولات خود ندارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون