• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4505 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۱۸ آبان

از حضور «مايكل مدسن» در يك فيلم ايراني تا ساخت موزه‌اي براي «پيكاسو»

داستين هافمن براي يك فيلم‌اولي بازي مي‌كند

گروه فرهنگ و هنر 

«مايكل مدسن» در يك فيلم ايراني

«مايكل مدسن» در فيلم «ستاره بازي» هاتف عليمرداني بازي مي‌كند. «مايكل مدسن» كه در فيلم‌هاي مختلفي به كارگرداني كوئنتين تارانتينو بازي كرده به فيلم «ستاره بازي» به كارگرداني هاتف عليمرداني و تهيه‌كنندگي علي سرتيپي پيوست. پيش‌تر فرهاد اصلاني به عنوان نقش اول فيلم قرارداد خود را با اين پروژه قطعي كرده بود. «ستاره بازي» به عنوان محصول مشترك ايران و كانادا در ماه نوامبر و دسامبر (پاييز امسال) در امريكا و كانادا فيلمبرداري خواهد شد. چند بازيگر ديگر هاليوود نيز در اين فيلم به ايفاي نقش خواهند پرداخت.

 

داستين هافمن و همكاري با يك فيلم‌اولي

بازيگر سرشناس هاليوود در فيلم بعدي‌اش براي اولين فيلم يك كارگردان، جلوي دوربين مي‌رود. به گزارش مهر و به نقل از ددلاين، بازيگر سريال «تئوري بيگ‌بنگ» در اولين تجربه كارگرداني‌اش از بازي داستين هافمن بهره مي‌گيرد. ماييم بياليك كه ايفاگر نقش «ايمي» در سريال «تئوري بيگ‌بنگ» بود، اولين فيلمش را با نام «آنقدر كه ما را بيمار كردند» كارگرداني مي‌كند. او قرار است در اين فيلم از داستين هافمن بهره بگيرد. كنديس برگن، اوليويا ترلبي و سايمون هلبرگ از ديگر بازيگران اين فيلم خواهند بود. بياليك كه فيلمنامه اين كمدي-درام را هم خودش نوشته داستانش را با تمركز بر مادري طلاق گرفته و موفق روايت مي‌كند كه سعي دارد تا خانواده‌اش را كه در حومه شهر زندگي مي‌كنند در كنار هم نگه دارد. اين در حالي است كه همه در انتظار يك وداع نهايي هستند. اين پروژه را آن كلمنتس و‌اش كريستين به عنوان تهيه كننده در دست توليد دارد.

 

ساخت موزه‌اي براي «پيكاسو»

و «جاكومتي» در چين

«آلبرتو جاكومتي» مجسمه‌ساز مشهور و «پابلو پيكاسو» هنرمند اسپانيايي برجسته كه به عنوان دو نفر از مهم‌ترين هنرمندان اروپا شناخته مي‌شوند از سال ۲۰۲۰ موزه‌اي مشترك در پكن خواهند داشت. به گزارش ايسنا و به نقل از آرت نت‌نيوز، موزه ملي پيكاسو در پاريس و بنياد «جاكومتي» با همكاري يكديگر مديريت موسسه جديد اين هنرمندان را دست‌كم براي پنج سال اول يعني از ژوئن ۲۰۲۰ تا ژوئن ۲۰۲۵ برعهده خواهند داشت. پس از اين مدت اداره اين موزه به دست مقامات چيني انجام خواهد شد. قرار است اين موسسه هر ساله چهار نمايشگاه را برگزار كند. مسوولان ساخت اين موزه جديد در بيانيه‌اي اعلام كردند: «پروژه ساخت اين موزه فرصتي استثنايي براي نمايش آثار دو نفر از بزرگ‌ترين هنرمندان قرن بيستم براي مردم چين است.» چين پس از بريتانيا و ايالات متحده سومين بازار بزرگ جهان در عرصه هنر محسوب مي‌شود و پس از برگزاري نمايشگاهي از آثار «پيكاسو» در مركز هنر معاصر در طول تابستان گذشته كه با استقبال بسيار زياد مردم چين همراه بود، ميزان علاقه‌مندي مردم اين كشور به «پيكاسو» مشخص شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون