• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4505 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۱۸ آبان

ويژه

پايداري شبكه همراه اول در مناطق زلزله‌زده شمال غرب

شبكه همراه اول در مناطق زلزله‌زده شمال غرب كشور پايدار و نرمال است. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، در پي زلزله ۵.۹ريشتري بامداد امروز در مناطق وسيعي در شمال غرب كشور، شبكه اين اپراتور آسيبي نديده و به‌صورت نرمال به مشتركان خدمت‌رساني مي‌كند.همراه اول ضمن همدردي با خانواده‌هاي داغدار، اعلام كرد، شبكه اين اپراتور بدون هيچ‌گونه قطعي و با پايداري كامل در حال خدمت‌رساني به مشتركان و انتقال ترافيك ارتباطي در آن مناطق است. طبق اين اطلاعيه، در اولين دقايق پس از وقوع زلزله، كميته بحران تشكيل و تصميمات لازم جهت برقراري ارتباط هرچه بهتر در مناطق زلزله‌زده گرفته شد. همراه اول در پايان تاكيد كرده است، همچون سال‌هاي گذشته آمادگي دارد باتوجه به شبكه گسترده خود از طريق رومينگ ملي پذيراي مشتركان ساير اپراتورها در اين مناطق باشد و به زودي برنامه‌ها و تدابير خود جهت كمك‌رساني بيشتر به مردم زلزله‌زده را به اطلاع عموم خواهد رساند.

 

مديريت آبرساني با وجود كاهش حدود 25درصدي منابع آبي

با توجه به اهميت نگهداري و تامين امنيت تاسيسات آبرساني، هاشم اميني مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان اصفهان در رابطه با برنامه راهكارهاي اجرايي و نظارتي براي مقابله با تهديدات احتمالي در راستاي پدافند غيرعامل در حوزه آب مي‌گويد: اجراي اقدامات حفاظت سايبري در شركت و واحدهاي تابعه، تشكيل كميته پدافند سايبري و تشكيل جلسات مستمر جهت اجراي مصوبات، پيگيري جهت بومي‌سازي نرم‌افزارها، پيگيري جهت امن‌سازي شبكه و استفاده از فاير وال‌ها، تهيه و به‌كارگيري تجهيزات مختلف را براي مديريت شرايط بحران مدنظر قرار داديم.

 

برنامه بانك تجارت براي كاهش زيان

امير مسعود رزازان رييس هيات مديره بانك تجارت درباره روند افزايش سرمايه بانك گفت: بانك تجارت در سال 1397 اقدام به افزايش سرمايه از محل تجديد ارزيابي دارايي‌ها به مبلغ بيش از 208 هزار و ششصد و شصت و پنج ميليارد ريال كرد كه از اين ميزان، براساس مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار مبلغ 178 هزار و دويست و بيست و شش ميليارد و صد و بيست و هفت ميليون ريال به عنوان سرمايه ثبتي و مبلغ 30 هزار و چهارصد و سي و نه ميليارد و چهارصدو شصت ميليون ريال به سرفصل مازاد تجديد ارزيابي دارايي‌ها منتقل شد و در نهايت بانك تجارت با سرمايه‌اي بالغ بر 223 هزار و نهصد و بيست و شش ميليارد و صد و بيست و هفت ميليون ريال به عنوان بزرگ‌ترين شركت بورسي شناخته و از مشموليت ماده 141 اصلاحيه قانون تجارت خارج شد. او در پاسخ به اين سوال كه براي كاهش زيان بانك تا پايان امسال چه برنامه‌هايي داريد؟ افزود: در راستاي جلوگيري از بروز مجدد مشكلات قانوني، اين بانك مطابق آنچه كه در گزارش تفسيري 6 ماهه 98 اعلام كرد، در نظر دارد زيان خود را تا پايان سال جاري به صفر نزديك كند. طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده براي تحقق اين مهم، بانك ضمن تداوم اقدامات خود در بهبود سودآوري بخش‌هاي اصلي عمليات كه همان مديريت منابع و مصارف با هدف كاهش هزينه پول و افزايش بازده پرتفوي دارايي‌ها و افزايش درآمدهاي كارمزدي بوده، برنامه‌هاي مبسوط ديگري را نيز در دستور كار دارد. يكي از محورهاي اصلي برنامه‌ها فروش سودآور سرمايه‌گذاري‌ها، املاك و دارايي‌هاي ثابت براي رعايت ماده 16 و 17 قانون رفع موانع توليد بوده و پيش بيني مي‌شود با توجه به پتانسيل موجود در سرمايه‌گذاري‌ها و املاك بانك، تحقق فروش برخي از آنها تا پايان سال جاري مي‌تواند بخشي از زيان سال جاري را پوشش دهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون