• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4527 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۳ آذر

فولاد خوزستان نشان عقاب طلايي اجلاس توسعه صادرات ايران را دريافت كرد

شركت فولاد خوزستان در اجلاس توسعه صادرات ايران (iran exportex) كه صبح روز يكشنبه ٢۶ آبان ماه ۹۸ در سالن همايش‌هاي صدا و سيما برگزار شد، نشان عقاب طلايي مديريت موفق در تجارت صنعت فولاد و صنايع وابسته را به خود اختصاص داد. به گزارش خبرنگار روابط عمومي، در اين رويداد كه بزرگ‌ترين اجلاس مشترك سرآمدان توليد و صادرات ايران به شمار مي‌رود، در حضور جمع زيادي از مقامات و مديران شركت‌هاي دولتي و خصوصي از شركت فولاد خوزستان در سه زمينه كاري تقدير شد.

بر اين اساس، نشان عقاب طلايي مديريت موفق در تجارت صنعت فولاد و صنايع وابسته به علي محمدي، مديرعامل شركت فولاد خوزستان تعلق گرفت؛ همچنين استاندارد و جايزه بين‌المللي (MLL-BEST PRODUCT EXPORT AWARDS 2019) توليد برترين محصول منطبق با شاخص‌هاي بازار جهاني صادرات و نشان ملي برترين توان علمي و رقابتي در توليد و كيفيت صنايع فولاد، دو عنوان ديگري بودند كه با تلاش كاركنان فولاد خوزستان به كلكسيون افتخارات اين شركت اضافه شد.

در بخش ديگري از اين اجلاس، نمايندگان برندهاي مختلف صنعت كشور با حضور در كارگاه «آموزش صادرات و توسعه بازارهاي هدف» وضعيت بازارهاي صادراتي و بهترين راهكارها براي پيشبرد اين امر مهم در شرايط سخت كنوني را مورد بررسي قرار دادند.

گفتني است، سخنراني برخي از مقامات و مديران بخش دولتي و خصوصي و مديران اتاق‌هاي بازرگاني كشورهاي روسيه، افغانستان، تركيه، عمان و هند در ايران پايان بخش اجلاس توسعه صادرات بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون