• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4562 -
  • ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۴ دي

ويژه

 

گردهمايي قطعه‌سازان كشور براي محصول جديد گروه خودروسازي سايپا

آماده‌باش زنجيره تامين سايپا
براي توليد انبوه «رهام»

 

نقش‌آفرينان زنجيره تامين محصول جديد سايپا؛ رهام؛ گرد هم آمدند تا ضمن هماهنگي‌هاي لازم براي تامين قطعات مورد نياز اين خودرو، پيش توليد «رُهام» عملا آغاز شود. به گزارش سايپانيوز، سازندگان مجموعه‌ها و قطعات اصلي پلتفرم SP100 گروه خودروسازي سايپا كه رهام محصول اصلي آن به شمار مي‌رود در يك گردهمايي، هماهنگي‌هاي لازم براي آغاز توليد انبوه اين خودرو از سال آينده را به عمل آوردند. در اين گردهمايي كه بعدازظهر شنبه ۲۱ دي ماه برگزار شد علاوه بر مديران ارشد سايپا و شركت‌هاي زيرمجموعه اين گروه خودروسازي، مديران‌عامل شركت‌هاي قطعه‌ساز و تامين‌كننده، تعدادي از شركت‌هاي دانش‌بنيان، مديران ارشد شبكه بانكي كشور كه در فرآيندهاي توليد محصول جديد سايپا نقش ايفا مي‌كنند، حضور داشتند. در اين گردهمايي، نمايشگاهي جانبي هم از خودروي رهام و قطعات مورد نياز آن براي داخلي‌سازي برگزار شد كه شركت‌كنندگان علاوه بر بازديد از آن در جريان فراخوان سايپا براي همكاري در تامين قطعات مورد نياز براي توليد انبوه محصول جديد قرار گرفتند. گفتني است، گروه خودروسازي سايپا با تغيير مديريتي در بهمن ۹۷ با ايجاد يك رويكرد جديد، تحول در كيفيت و كميت محصولات توليدي خود را در دستوركار قرار داده و پس از مديريت بحران ناشي از اعمال دور جديد تحريم‌ها و فشار حداكثري، برنامه‌هاي توسعه‌اي خود را آغاز كرده است. سايپا در ماه‌هاي اخير با اجراي پويش ملي بومي‌سازي قطعات ضمن كاهش وابستگي زنجيره تامين خود به شركت‌هاي خارجي، افزايش سطح داخلي‌سازي محصولات را به شكل عملياتي دنبال كرده و در همين راستا محوريت زنجيره تامين قطعات محصول جديد خود را روي توان قطعه‌سازان داخلي متمركز كرده است. «رهام» محصول جديد گروه خودروسازي سايپا به شمار مي‌رود كه توليد انبوه آن از سال آينده آغاز خواهد شد. سايپا توليد ۱۲ هزار دستگاه از اين محصول را براي سال ۹۹ برنامه‌ريزي كرده است. قرار است تيراژ توليد اين محصول در سال ۱۴۰۱ به صد هزار دستگاه برسد.

مكالمات درون شبكه همراه اول در مناطق سيل زده رايگان شد

مكالمات درون شبكه همراه اول در شهرها و روستاهاي سيل‌زده سيستان و بلوچستان رايگان شد. اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران ضمن ابراز همدردي با سيل‌زدگان جنوب كشور طي اطلاعيه‌اي اعلام كرد كه در راستاي مسووليت اجتماعي و تسهيل ارتباطات در آن مناطق، كليه مكالمات درون شبكه (به مقصد همراه اول و تلفن ثابت) تا پايان روز جمعه ۲۷ دي ماه در شهرهاي كنارك، نيك شهر، فنوج، قصرقند، چابهار، سرباز، ميرجاوه و دلگان و روستاهاي اين مناطق رايگان است. گفتني است، پيش از اين همراه اول در مواجهه با حوادث غيرمترقبه استان‌هاي مختلف كشور نيز امكان برقراري مكالمات رايگان را براي مشتركان درگير فراهم كرده بود.

بانك رفاه به جامعه سالم و پويا مي‌انديشد

بانك رفاه كارگران در نظام بانكي و ساختار اقتصادي و اجتماعي ايران به ‌درستي بانك سلامت‌محور شناخته مي‌شود و ارايه خدمات اين بانك به طيف گسترده از مشتريان و ذي‌نفعان در سايه مسووليت اجتماعي براي ارتقاي سطح آرامش و آسايش شهروندان ايراني نشان مي‌دهد كه اين بانك ايراني به جامعه سالم و پويا مي‌انديشد. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران به نقل از پايگاه خبري دنياي بانك و بيمه، حفظ كرامت انساني، مشتري‌مداري، نوآوري و خلاقيت همچنين بهبود مستمر خدمات از جمله ارزش‌هاي بنيادين بانك قلمداد شده اما تحقق اين باورها و ارزش‌هاي بنيادين در سايه ايفاي مسووليت اجتماعي بانك جلوه ديگري از متفاوت بودن بانك رفاه كارگران را به نمايش مي‌گذارد. نگاهي به كارنامه تسهيلات پرداختي بانك رفاه كارگران به ‌وضوح نشان مي‌دهد كه بخشي از اعتبارات و تسهيلات بانك در سال‌هاي اخير و از جمله در 8 ماهه نخست امسال به پرداخت وام ازدواج و تهيه جهيزيه، اشتغال‌زايي و كمك به مشاغل خانگي به ‌ويژه در ارتباط با مددجويان كميته امداد امام خميني(ره) و سازمان بهزيستي كشور، سرمايه‌گذاري و مشاركت در طرح‌هاي سلامت‌محور از جمله كمك به تجهيز بيمارستان‌ها و مراكز درماني با اولويت مناطق كم برخوردار اختصاص داده ‌شده است.

قرارداد توليد ريل مترو بين متروي تهران و ذوب آهن

مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه گفت: براي اولين ‌بار قرارداد تامين ۸۰۰ تن ريل مترو توسط توليد‌كننده داخلي در شركت سهامي ذوب آهن اصفهان امضا شد. به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه صبح روز دوشنبه ۲۳ دي ماه ۹۸ در حاشيه دومين جشنواره و نمايشگاه ملي فولاد ايران، تفاهمنامه‌اي با حضور مديرعامل شركت ذوب آهن و مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه براي تامين ۸۰۰ تن ريل مترو در برج ميلاد منعقد شد. فرنوش نوبخت با اشاره به اينكه اين قرارداد بر اساس اهداف عالي شهرداري تهران بوده و با توجه به توان داخلي مهم‌ترين راه برون‌رفت از تحريم‌هاست، افزود: با انعقاد اين قرارداد و توليد ريل در شركت سهامي ذوب‌آهن اصفهان از خروج ارز از كشور جلوگيري شد و به همين نسبت صرفه‌جويي ارزي ايجاد مي‌شود كه خودكفايي ارزي را به همراه دارد. او تصريح كرد: شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه در راستاي تامين تجهيزات مورد نياز مترو از توليدكنندگان و صنعتگران داخلي حمايت مي‌كند و اعتقاد داريم اين كار موجب توسعه و پيشرفت توليدكنندگان داخلي و خدمت به صنعت حمل و نقل ريلي است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون