• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4564 -
  • ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۶ دي

كمك ۱۴۰ ميلياردي ستاد اجرايي فرمان امام براي سيل‌زدگان

محمد مخبر، رييس ستاد اجرايي فرمان امام در دومين روز سفر خود به سيستان و بلوچستان از روستاهاي سيل‌زده چابهار و كنارك بازديد و با مردم اين مناطق ديدار و گفت‌وگو كرد.

مخبر كه از عصر سه‌شنبه وارد چابهار شده، بلافاصله پس از رسيدن با حضور در برخي روستاهاي آسيب‌ديده از نحوه امدادرساني نيروهاي جهادي ستاد اجرايي فرمان امام بازديد كرد.

او امروز نيز ضمن بازديد از روستاهاي سيل‌زده شهرستان چابهار از جمله دشتياري و عوركي و گفت‌وگو با مردم آسيب‌ديده اين مناطق در جمع خبرنگاران گفت: ۱۴۰ ميليارد تومان براي امداد، جبران خسارات و ايجاد اشتغال در مناطق سيل‌زده سيستان و بلوچستان اختصاص داديم.

وي افزود: در وهله اول تمام امكانات ستاد اجرايي فرمان امام از لحظه وقوع سيل بر امدادرساني به مردم و تخليه منازل آنها از سيلاب بسيج شده و تا فردا تعداد اكيپ‌هاي جهادي ما به ۵۰ اكيپ مي‌رسد، محموله‌هاي دارويي، غذايي و اقلام ضروري ستاد اجرايي هم همچنان در حال توزيع در ۹ نقطه آسيب‌ديده استان است.

مخبر با اعلام حضور دو كاروان سلامت متشكل از پزشكان جهادي ستاد اجرايي در مناطق سيل‌زده گفت: هم‌اكنون ۲ كاروان سلامت احسان براي ارايه خدمات تخصصي پزشكي و درماني در سيستان و بلوچستان حضور دارند.

مخبر با اشاره به برنامه‌هاي ستاد براي هفته‌هاي آينده گفت: با توجه به اينكه اغلب مردم اين مناطق خانه و دام و شغل خود را از دست داده‌اند، ما تصميم گرفتيم پس از عادي شدن وضعيت زندگي مردم و تخليه خانه‌ها و زمين‌ها از سيلاب، اقدام به اهداي دام سبك و بسته‌هاي لوازم‌خانگي به مردم آسيب‌ديده كنيم.

او خاطرنشان كرد: همچنين ۳ هزار طرح اشتغال‌زايي را هم به‌زودي در اين مناطق اجرا مي‌كنيم تا گرفتاري مردم مرتفع شود.

مخبر تاكيد كرد: تا آخرين لحظه رفع مشكلات مردم و عادي شدن وضعيت زندگي، نيروهاي امدادي و جهادي ستاد اجرايي در كنار سيل‌زده‌ها خواهند ماند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون