• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4584 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۳ بهمن

جابه‌جايي يك ميليون ۶۳۵ هزارو ۲۸۱ نفر در يوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۸

مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه گفت: امروز(ديروز) در چهل و يكمين سالگرد شكوهمند پيروزي انقلاب اسلامي ايران در راهپيمايي يوم‌الله ۲۲ بهمن و برگزاري مراسم چهلم سردار سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني، يك ميليون ۶۳۵ هزار و ۲۸۱ نفر با متروي تهران جابه‌جا شدند.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري راه آهن شهري تهران و حومه، محسن محمديان با اشاره به حضور باشكوه مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال گفت: متروي تهران از ابتداي صبح با آمادگي كامل و با تلاش همكارانم در بخش‌هاي مختلف شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه؛ تمام توان خود را براي ارايه خدمات مطلوب به شركت كنندگان در چهل و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به كار گرفته و بنا بر آمار به دست آمده از ابتداي صبح و آغاز خدمات‌رساني تا پايان مراسم، يك ميليون ۶۳۵هزارو ۲۸۱نفر با متروي تهران و حومه به صورت رايگان جابه‌جا شدند. وي افزود: به منظور جابه‌جايي بهتر مسافران فاصله حركت قطارهاي مترو به خصوص در خط ۴ كه ايستگاه‌هاي آن در مسير راهپيمايي قرار داشتند، به ۲ دقيقه كاهش يافت.

گفتني است تعداد استفاده‌كنندگان از مترو براي شركت در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه امسال نسبت به سال گذشته افزايش چشمگيري داشت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها