• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4584 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۳ بهمن

شهر خودرو مغلوب مدافع عنوان قهرماني شد

باخت با نمايشي ضعيف

اولين تجربه آسيايي شهر خودرو در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا چندان خوشايند نبود. تيم مشهدي بعد از اينكه موفق شد در دو ديدار پلي‌آف تيم‌هايي از بحرين و قطر را حذف كند در نخستين ديدار خود در گروه B ليگ قهرمانان به مصاف مدافع عنوان قهرماني يعني الهلال عربستان رفت. تيمي پرستاره كه مشخص است امسال هم براي رسيدن به مراحل پاياني يا حتي كسب عنوان قهرماني ليگ قهرمانان بسته شده است.

در اين بازي كه در زمين بي‌طرف ورزشگاه زعبيل دوبي برگزار شد، شهر خودرو از همان ابتدا تحت تاثير حريف قدرتمندش قرار گرفت و دروازه‌اش اصطلاحا به توپ بسته شد. آبي‌پوشان الهلال در همان نيمه نخست موقعيت‌هاي زيادي روي دروازه مهدي رحمتي ايجاد كردند اما مدافعان، دروازه‌بان و تيرك دروازه شهر خودرو مانع از فروپاشي دروازه تيم‌شان تا اواخر نيمه نخست شدند. در دقيقه 45 اما و در حالي كه شهر خودرو مي‌توانست با تساوي به رختكن برود و شانس خوبي براي كسب حداقل يك امتياز در اين بازي پيدا كند، شوت كاريو از پشت محوطه جريمه شهر خودرو به طاق دروازه رحمتي رسيد تا تيم عربستاني يك بر صفر پيش بيفتد.نيمه دوم بازي دقيقا همانند نيمه نخست پيگيري شد و باز هم اين الهلالي‌ها بودند كه روي دروازه شهر خودرو خيمه زدند. در دقيقه 68 فرار كاريو از سمت راست خط دفاعي
شهر خودرو و پاس كاتبك او به گوميس منجر به گل دوم الهلال شد. در ادامه بازي تيم كشورمان نتوانست موقعيت جدي روي دروازه حريف ايجاد كند و در طرف مقابل مهاجمان الهلال نظير جووينكو چندين بار در موقعيت گلزني قرار گرفتند اما در نهايت بازي با همان نتيجه 2 بر صفر به پايان رسيد. آنچه در پايان بازي بيشتر از باخت شهر خودرو ناراحت‌كننده به نظر مي‌رسيد آمار بازي بود كه نشان مي‌داد تيم كشورمان هيچ حرفي براي گفتن مقابل حريف قدرتمندش نداشت. الهلال در بازي دوشنبه شب 23 بار دروازه رحمتي را با خطر مواجه كرد و شهر خودرو تنها 5 بار كه از اين 5 بار هيچ كدام‌شان موقعيت جدي نبودند. در اينكه تيم الهلال تيم بسيار قدرتمندي است و به قول يكي از بازيكنان شهر خودرو قرارداد يكي از بازيكنانش اندازه بودجه كل تيم شهر خودرو است، شكي نيست. همچنين همه مي‌دانند الهلال يكي از تيم‌هاي باتجربه ليگ قهرمانان است و شهر خودرو اولين تجربه آسيايي‌اش را از سر مي‌گذراند ولي با اين همه، اختلاف دو تيم توي ذوق مي‌زند. شهر خودرو تيم بالانشين ليگ كشورمان است و عنوان ايران را پشت سرش يدك مي‌كشد و مربيان و بازيكنان اين تيم بايد براي بازي‌هاي آينده تدابيري بينديشند تا اين‌چنين مقابل رقبا دست و پا بسته به نظر نرسند. به جرات مي‌توان گفت اگر الهلال مقابل شهر خودرو كمي خوش‌شانس بود نتيجه‌اي باورنكردني در اين بازي رقم مي‌خورد كه به حيثيت فوتبال باشگاهي ايران لطمه وارد مي‌كرد. در ديگر ديدار گروه دوم پاختاكور ازبكستان موفق شد 2 بر 1 شباب الاهلي امارات را شكست دهد و همانند الهلال سه امتيازي شود. شهر خودرو در دومين ديدار آسيايي خود روز دوشنبه 28 بهمن در خانه پاختاكور به مصاف اين تيم مي‌رود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها