• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4587 -
  • ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۷ بهمن

اپراتور اول موبايل ايران، پيشتاز در مسووليت‌هاي اجتماعي

سعيد ميرزاپور|

مسووليت اجتماعي موضوعي است كه اغلب شركت‌ها بايد به آن توجه داشته باشند و با نگاهي به سابقه همراه اول مي‌توان متوجه شد كه اپراتور برتر كشور در اين زمينه گام‌هاي بسيار بلندي برداشته و يكي از برترين‌ها در اين زمينه است. همراه موبايلستان باشيد.

در دنياي فعلي اغلب شركت‌ها و مخصوصا كمپاني‌هاي بزرگ در كنار جنبه اقتصادي و فعاليت تجاري خود نگاهي نيز روي مسووليت اجتماعي دارند و در تلاش هستند تا از طريق خدمات مستقيم و غيرمستقيم خود اقداماتي در جهت بهبود شرايط مردم و جامعه انجام دهند. اين موضوع در ايران هم ديده مي‌شود و اغلب در زمان‌هاي خاص نظير سيل و زلزله و شرايط مشابه شاهد اخبار گوناگوني هستيم كه برخي از شركت‌ها و سازمان‌ها نسبت به انجام كمك‌هايي اقدام كرده‌اند.

 

مطالب مرتبط:

حمايت همراه اول از استارت‌آپ‌ها در تلكام براي دستيابي به تحول ديجيتال

اجراي مدل «بلوغ ديجيتال» به صورت علمي در همراه اول

همراه اول حامي «هكاتوريسم ۲۰۲۰»

تقدير وزير ارتباطات از همراه اول براي خدمت‌رساني مطلوب ايام اربعين

همراه اول براي جوانان سيم‌كارت دايمي با 50 درصد تخفيف مي‌فروشد

اما با نگاهي كلي به اين موضوع مي‌توان متوجه شد كه اپراتور اول كشور يا همان همراه اول در اين زمينه اقدامات چشمگير و بسيار وسيعي داشته است. با نگاهي به سابقه همراه اول در اين خصوص مي‌توان به سادگي متوجه شد كه اپراتور اول عملكرد درخشاني را در زمينه مسووليت اجتماعي از خود نشان داده و يك الگوي بسيار خوب در اين زمينه به حساب مي‌آيد.

با مراجعه به وب‌سايت همراه اول و گشتي كوتاه در اتاق خبر اين سازمان مي‌توان به خوبي متوجه شد كه اولين اپراتور كشور كه حدود ربع قرن تجربه خدمت‌رساني دارد، تمام تلاش خود را مي‌كند تا در زمينه مسووليت‌هاي اجتماعي نيز مقام برتر بودن را حفظ كند. اقداماتي نظير كمك به مردم مناطق سيل‌زده، حمايت از تيم‌هاي ورزشي و نمايشگاه‌ها، ارسال كمك‌هاي غيرنقدي به افراد آسيب‌ديده و بسياري از اين قبيل موارد نمونه‌هايي هستند كه مي‌توان به آنها اشاره كرد. مقالات مرتبطي كه در قسمت بالاي اين مطلب قرار داده شده، نمونه‌هايي از همين جنس هستند.

تعرفه رومينگ همراه اول در ۶۴ اپراتور مهم جهان كاهش يافت.

البته ساير اپراتور‌ها و همچنين شركت‌ها نيز بايد از اقدامات اجتماعي همراه اول الگو بگيرند و گام‌هاي بلندي همچون همراه اول در اين زمينه بردارند. زيرا چنين اقداماتي مي‌توانند كمك بزرگي براي رفع نياز افراد جامعه باشند.

همان‌طوركه در اين مقاله از موبايلستان مطالعه كرديد، همراه اول يكي از برترين شركت‌ها در ايران است كه در زمينه مسووليت اجتماعي گام‌هاي بلندي برمي‌دارد. شما عملكرد اين سازمان را چگونه ارزيابي مي‌كنيد و چه پيشنهاداتي براي ساير سازمان‌ها داريد؟ نظرات خود را از طريق بخش ديدگاه‌ها با ما و كاربران موبايلستان در ميان بگذاريد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون