• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4607 -
  • ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۲ اسفند

مسعود گودرزي عضو كميسيون امنيت ملي:

تا كرونا را جدي نگيريم بحران ادامه خواهد داشت

بايد حساسيت ملي براي مقابله با كرونا ايجاد شود تا با جدي گرفتن بحران در شرايط جنگي قرار‌گيريم، در جنگ همه تجهيزات و امكانات براي عبور از وضعيت بسيج مي‌شود.

بخش عمده‌اي از مسوولان كرونا را جدي نگرفته‌اند. همين وضعيت را بين مردم مشاهده مي‌كنيم لذا قدم اول براي مقابله با كرونا ايجاد حساسيت بين مسوولان و انتقالش به بدنه اجتماعي است تا با پيشگيري و مراقبت‌هاي لازم جلوي انتشار ويروس گرفته شود.

ما در حال مقابله با ويروسي خشن و بي‌رحم هستيم كه مبارزه با آن به پرهيز از ترددهاي غيرضروري و به خصوص مسافرت نياز دارد تا بدين ترتيب از انتقال ويروس كرونا به ساير شهر و شهرستان‌هاي كشور جلوگيري شود و امكان شيوع گسترده‌تر آن از بين برود.

بايد جلوي مسافرت‌ها به خصوص از نقاط آلوده همچون استان‌هاي شمالي، قم و تهران به ساير نقاط كشور گرفته شود، نه اينكه مردم به‌راحتي به نقاط مختلف تردد كنند. در اين باره نياز به تدبير حاكميتي و اتخاذ تصميمات قاطع و دقيق داريم.

تا زماني كه بحران كرونا توسط تمام مسئولان جدي گرفته نشده و با حساسيت با آن برخورد نشود، اين ويروس گسترش پيدا خواهد كرد. بايد از سطح حاكميت تا ساير دستگاه‌هاي ملي و مسوول پاي كار آمده و با آگاهي‌بخشي بين مردم حساسيت ايجاد كنند، در اين شرايط مي‌توان از بحران عبور كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون