• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4653 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱ خرداد

ويژه

رمز پويا از طريق «پيشخوان مجازي» و «كيليد» بانك آينده

در راستاي ارزش‌آفريني و سهولت دسترسي بيشتر مشتريان به خدمات متمايز بانك آينده و ارتقاي خدمات غيرحضوري به مشتريان محترم و همچنين توسعه خدمات بانكداري الكترونيكي، خدمتي جديد از سوي بانك آينده ارايه شد.مشتريان محترم مي‌توانند از طريق دو اپليكيشن «پيشخوان مجازي» و «كيليد» نسبت به فعال‌سازي رمزهاي پويا براي هر يك از كارت‌هاي بانك آينده خود اقدام كنند. با «پيشخوان مجازي» به نشاني abplus.ir و وارد كردن نام كاربري و رمز عبور سامانه و نيز انتخاب منوي خدمات، از اين خدمت بهره‌مند شده و از مراجعه به دستگاه خودپرداز براي فعال‌سازي رمز دوم پويا بي‌نياز شد.همچنين با نصب و فعال‌سازي اپليكيشن «كيليد» بانك آينده روي گوشي همراه، مي‌توانيد رمز پوياي كارت‌هاي بانك آينده خود را فعال كنيد.يادآور مي‌شود برنامه‌هاي «ريما» و «پيامك» از ديگر ابزاري است كه بانك آينده، به‌ منظور فعال‌سازي رمز پويا براي مشتريان محترم در نظر گرفته و هم‌اكنون در دسترس مشتريان عزيز است كه علاوه بر خدمت ياد شده، مي‌توانند از آن بهره ببرند.
مركز ارتباط ۲۴ساعته بانك با شماره   ۲۷۶۶۳۲۰۰ – ۰۲۱ نيز پاسخگوي مشتريان گرامي است.


اطلاعيه مهم بيمه مركزي درباره حذف فيزيكي بيمه‌نامه‌ها

متعاقب ابلاغ بخشنامه بيمه مركزي به شركت‌هاي بيمه‌اي مبني بر فراهم‌آوري شرايط لازم براي ارايه خدمات بيمه‌اي بدون ارايه نسخه فيزيكي و بروز برخي از ابهامات از سوي شبكه فروش شركت‌هاي بيمه و بيمه‌گذاران محترم، موارد زير را به استحضار مي‌رساند: 
- فراهم‌آوردن شرايط لازم براي حذف فيزيكي بيمه‌نامه‌هاي شخص ثالث ارتباطي با صدور برخط و الكترونيكي بيمه‌نامه‌ها ندارد و اين برنامه هيچ‌گونه مشكلي را براي شبكه فروش به وجود نمي‌آورد. - هرگونه تصميم به اجرايي‌نمودن تكليف قانوني مبني بر فروش الكترونيكي در آينده با حفظ مصالح و منافع شبكه فروش زحمتكش شركت‌هاي بيمه صورت خواهد گرفت. - صدور بيمه‌نامه‌ها مطابق با روال موجود ازطريق نمايندگي‌ها انجام مي‌شود و اين برنامه براي صرفه‌جويي در مصرف بي‌رويه كاغذ، كمك به حفظ محيط زيست و كاهش مراجعه حضور بيمه‌گذاران اجرا خواهد شد. - استارت‌آپ‌هاي بيمه‌اي هم‌چون گذشته حق صدور هيچ نوع بيمه‌نامه‌اي را ندارند و صدور بيمه‌نامه‌ها صرفا از طريق نمايندگي‌ها يا شعب شركت‌هاي بيمه‌اي انجام مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون