• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4664 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۰ خرداد

ويژه

در دو ماهه نخست سال جاري
توزيع بيش از 4 ميليون ليتر نفت‌گاز در بخش كشاورزي ديواندره

مدير شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان در ديدار با فرماندار شهرستان ديواندره ضمن تبيين اهداف و بيان برنامه‌هاي منطقه كردستان اظهار اميدواري كرد كه با تعامل و همكاري فرمانداري با پخش منطقه كردستان در راستاي سوخت‌رساني مطلوب، افزايش زيرساخت‌هاي سوخت‌رساني و ... عملكرد مناسبي داشته باشيم. به گزارش روابط عمومي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان، عبدالله گيتي‌منش با اشاره به شرايط ناحيه ديواندره از لحاظ فعاليت‌هاي كشاورزي و وجود صنايع مختلف به ميزان سوخت تامين و توزيع شده در ناحيه اشاره كرد و افزود: در دو ماهه نخست سال جاري بيش از 4 ميليون و يكصد هزار ليتر نفت‌گاز در بين بهره‌برداران بخش كشاورزي شهرستان توزيع شده است.


انعقاد تفاهمنامه مشترك شركت‌هاي توزيع برق با شهرك‌هاي صنعتي

مديرعامل شركت توزيع برق مازندران از انعقاد تفاهمنامه مشترك شركت‌هاي توزيع برق استان و غرب مازندران، مديرعامل شهرك‌هاي صنعتي و رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت در زمينه مشاركت مشتركان صنعتي در زمان پيك مصرف در مازندران خبرداد. مهندس رضا غفاري گفت: 29 شهرك صنعتي با بيش از 1500مشترك صنعتي با بار مصرفي 118 مگاوات با تغذيه 37 فيدر در مازندران فعاليت دارند كه مي‌توانند بيش از 100 مگاوات در زمان پيك با شركت توزيع برق مازندران همكاري داشته باشند. وي هدف اصلي از انعقاد اين تفاهمنامه را همكاري صنايع در 4 ساعت بعدازظهر كه از 13 لغايت 17 شامل مي‌شود، دانست.


عملكرد خوب منطقه كردستان در امر مبارزه با قاچاق كالا و ارز

بر اساس ارزيابي‌هاي به عمل آمده از عملكرد ادارات عضو كميسيون مبـارزه با قاچاق كالا و ارز استان كردستان، شـركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان موفق به كسب رتبه برتر در زمينه مبارزه با قاچاق كالا و ارز شد. به گزارش روابط‌عمومي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان، طي مراسمي با حضور استاندار كردستان، مديران و روساي ادارات عضو كميسيون قاچاق كالا و ارز استان، با اهداي لوح تقدير به مدير شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه كردستان از زحمات و تلاش‌هاي ايشان و كاركنان منطقه كردستان در راستاي مبارزه و پيشگيري از قاچاق سوخت در استان تشكر و قدرداني شد.


طي سال 1398 صورت گرفت 

اعطاي تسهيلات به شركت‌هاي دانش‌بنيان توسط بانك آينده

بانك آينده با هدف حمايت از اقتصاد دانش‌بنيان و فن‌آور‌محور، طي سال 1398 بيش از 7،000 ميليارد ريال تسهيلات به شركت‌هاي دانش‌بنيان اعطا كرده است. اين امر پس از انعقاد تفاهمنامه همكاري با صندوق نوآوري و شكوفايي براي تامين مالي شركت‌هاي دانش‌بنيان از طريق اعطاي تسهيلات و صدور ضمانتنامه صورت گرفته است. در نشستي كه با حضور دكتر محمد فطانت مديرعامل، برخي اعضاي هيات مديره و مديران ارشد بانك آينده و همچنين دكتر وحدت، مديرعامل و تني چند از مديران ارشد صندوق شكوفايي و نوآوري كشور برگزار شد، همكاري‌هاي دوجانبه مورد بررسي و تاكيد قرار گرفت. در اين نشست، دكتر فطانت شركت‌هاي دانش‌بنيان (SMe) را موتور رشد اقتصاد دنيا دانست و تاكيد كرد كه در اين فرآيند، افراد صاحب ايده بايد حمايت شوند تا بتوانند نظر خود را به سرعت عملياتي كنند كه اين امر در كشور ما با برخورداري از مزيت جمعيت جوان و خلاق، رسالتي بزرگ براي ما به ‌شمار مي‌رود. كمك به شركت‌هاي دانش‌بنيان براي معرفي و فروش محصول خود به مشتريان نيز از جمله ديگر حمايت‌هايي است كه بستر آن با همكاري بانك آينده و صندوق شكوفايي و نوآوري محقق مي‌شود. بانك آينده به استناد گزارش‌هاي عملكردي ارايه شده، 88 (هشتاد و هشت) فقره تسهيلات با رقمي بالغ بر 7،000 ميليارد ريال طي سال 1398 به شركت‌هاي دانش‌بنيان پرداخت كرده است. همچنين در مدت مشابه، 41 (چهل‌ويك) فقره ضمانتنامه با ارزش ريالي 1,133 (يك‌هزار و صد و سي‌وسه) ميليارد ريال، با شرايطي مناسب براي شركت‌هاي مذكور صادر كرده است. بر اساس اين مستندات، بانك آينده موفق شد به عنوان شريك استراتژيك صندوق شكوفايي و نوآوري، رتبه نخست همكاري با اين صندوق طي سال 1398 را به خود اختصاص دهد. بانك آينده بر آن است تا با حضور جدي‌تر از پيش در حوزه نوآوري‌هاي نوين و نيز ايجاد بازار براي شركت‌هاي دانش‌بنيان و فن‌آور در عرصه‌هاي راهبردي، زمينه بروز بيشتر استعدادها و توانمندي‌هاي دانش‌آموختگان و نوآوران كشور را فراهم آورد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون