• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4707 -
  • ۱۳۹۹ شنبه ۱۱ مرداد

وكيل مدافع معاون احمدي‌نژاد از آخرين وضعيت سلامت موكلش گفت

بقايي در بستر

حميد بقايي، يكي از نزديك‌ترين چهره‌ها به محمود احمدي‌نژاد و معاون دولت‌هاي نهم و دهم اين روزها درست به اندازه رييس دولت مهرورزان جنجال‌آفرين است. روزي وكيلش شايعات منتشر شده درباره سفر او به خارج كشور را تكذيب مي‌كند و روز ديگر او به‌ دليل انتشار همان مطالب در روزنامه‌اي اصلاح‌طلب درحالي به دفتر آن روزنامه هجوم مي‌برد كه همزمان ياران مجازي‌اش عليه خبرنگاران و منتقدان اين اقدام، قشون‌كشي مي‌كنند. اينها اما تنها بخشي از حواشي پيرامون بقايي است. او كه حالا با توجه به حكم محكوميتش بايد در زندان روزگار بگذراند به ‌دليل مشكلات جسمي و رواني خارج از زندان است و حالا در شرايطي وكيلش خبر از بستري شدن دوباره او مي‌دهد كه چند و چون ماجرا و جزييات اين مساله اعلام نشده است؛ همچون ماجراي بستري شدنش در سال 98 كه درنهايت مشخص نشد كي و چگونه موجبات مرخصي‌اش 
را فراهم آورد.
ماجرا از آن قرار است كه مهران عبدالله‌پور، وكيل مدافع حميد بقايي پنجشنبه در اظهاراتي كه پايگاه خبري تحليلي انصاف نيوز آن را منتشر كرد، خبر از بستري شدن موكلش داد و درباره چرايي اين مهم گفت كه «آقاي بقايي به علت بيماري اعصابي كه دارد و به ‌دليل حاد شدن مشكلات عصبي در مدت يكي، دو هفته اخير از روز گذشته در يكي از بيمارستان‌هاي اعصاب تهران بستري شد و هنوز مشخص نيست چه زماني از بيمارستان مرخص شود.» پس از عبدالله‌پور نوبت به احمدرضا بقايي، فرزند حميد بقايي رسيد تا پس از مدت‌ها به توييتر بازگشته و با انتشار تصويري از پدرش در تخت بيمارستان بنويسد:«پدرم براثر فشار عصبي ديگر بار در بيمارستان بستري شده است. در اين روز عرفه و روز شهادت حضرت مسلم‌بن‌عقيل براي همه مظلومان و بيماران به‌ ويژه پدر عزيزم دعا كنيد.»
همين خبر كوتاه و البته بدون جزييات تكميلي كافي بود تا موجي از واكنش‌ها در شبكه‌هاي اجتماعي ايجاد شود و حاميان نه چندان كم ‌تعداد احمدي‌نژاد را كه مدت‌هاست به انتقاد از قوه قضاييه جمهوري اسلامي مي‌پردازند، بار ديگر به ‌سوي گلايه از سياست‌هاي اين نهاد انتصابي در جمهوري اسلامي بسيج كند. در اين ميان اما اصلاح‌طلبان نيز به ‌جاي سكوت در قبال بستري شدن بقايي در بيمارستان يا يادآوري اقدامات او عليه اين جريان سياسي و فعالانش براي او آرزوي سلامتي كردند؛ چنانكه عبدالله مومني در صفحه شخصي خود در شبكه اجتماعي توييتر در همين رابطه با انتقاد از برخي افراد كه با تيترها و مطالب توهين‌آميز به استقبال خبر بستري شدن معاون احمدي‌نژاد رفته بودند، نوشت:«آنچه مايه شگفتي و اندوه است، برخي به نام اصلاح‌طلب؛ با الحاق «رواني» به مصاحبه وكيل به ‌دنبال تحقير ايشان(بقايي) بوده و تصريحا شادماني خود را اعلام كردند؟! مصلح كسي است كه از رنج و مرارت هيچ انساني خشنود نشود.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون