• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4848 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۵ بهمن

الياس حضرتي در نامه‌اي به دادستان كشور:

درصدد تخريب شخصيت اينجانب و خانواده‌ام برآمده‌اند

نماينده سابق مجلس در نامه‌اي به دادستان كل كشور از او خواست تا به حواشي حراج تهران رسيدگي كند. به گزارش اعتمادآنلاين، الياس حضرتي، نماينده ادوار مجلس در نامه‌اي به محمدجعفر منتظري، دادستان كل كشور از او خواست تا به حواشي پيش آمده درباره حراج تهران و ادعاي ارتباط فروش تابلوي نقاشي به فرزندانش رسيدگي كند. در متن اين نامه آمده است: 
باسمه تعالي
حجت‌الاسلام والمسلمين جناب آقاي منتظري
دادستان محترم كل كشور با سلام و احترام،  به استحضار مي‌رساند؛  پس از برگزاري حراج تهران در تاريخ ۲۶ /دي ماه/ ۱۳۹۹، جرياني به صورت مرموز و هدفمند با انتشار خبري دروغ و غيرواقع مبني بر اينكه يكي از خريداران آثار گرانقيمت هنري در اين حراج را به فرزندانم نسبت داده‌اند و با انتشار اين خبر جعلي و غيرواقع درصدد تشويش اذهان عمومي و تخريب شخصيت اينجانب و خانواده‌ام بر آمده‌اند. با رد اين خبر سراسر جعلي و دروغ از حيث انتساب؛ با توجه به هدفمند بودن اين حركت فريب‌كارانه از مقام محترم دادستاني كل كشور از باب تظلم‌خواهي تقاضاي ورود به اين ماجرا را با انجام تعقيب قضايي گردانندگان اين موضوع؛ و از طريق اعلان عمومي خريدار يا خريداران اين اثر هنري را به ملت شريف ايران معرفي فرماييد.
با احترام
الياس حضرتي
4/۱۱/۱۳۹۹

مدير حراج تهران هم تكذيب كرد
مدير حراج تهران هم  ديروز(4/۱۱/۱۳۹۹) در پاسخ به نامه درخواست الياس حضرتي جهت شفاف‌سازي موضوع نوشته است: 
«جناب آقاي الياس حضرتي
با سلام
 احتراما در پاسخ به نامه 4/11/99 حضرتعالي مبني بر اخبار دروغ و غيرواقعي در‌خصوص خريد اثري ارايه ‌شده در حراج تهران توسط خانواده گرامي جنابعالي، به استحضار مي‌رساند اين موضوع از سوي حراج تهران به ‌طور قاطع تكذيب و تاكيد مي‌شود هيچ فردي از اعضاي خانواده جنابعالي هرگز از حراج تهران اثري خريداري نكرده است. بديهي است القاي اين شبهه به منظور تشويش اذهان عمومي و تخريب وجهه هنرمندان و نيز خانواده محترم جنابعالي صورت مي‌پذيرد.
عليرضا سميع‌آذر،
مدير حراج تهران» 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون