• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3263 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۹ خرداد

ويژه

نشست مشترك بيمه آسيا و پست‌بانك

نشست مشترك بيمه آسيا و پست‌بانك با حضور دكتر كاردگر، نايب‌رييس هيات‌مديره و مديرعامل بيمه آسيا و مهندس حسن‌زاده، رييس هيات‌مديره و مديرعامل پست‌بانك برگزار شد. به گزارش روابط عمومي بيمه آسيا، دكتر كاردگر نايب‌رييس هيات‌مديره و مديرعامل بيمه آسيا در اين نشست كه در محل بيمه آسيا انجام شد، با تاكيد بر اهميت و تاثيرگذاري اين همكاري متقابل در ارايه خدمات شايسته بيمه‌اي، اظهار داشت: با همكاري متقابل، نه‌تنها بيمه آسيا و پست‌ بانك بلكه مردم عزيز كشورمان منتفع خواهند شد.

 

فروش سهام شركت تعاوني توسعه و عمران شهرستان رشت آغاز شد

محمود ايزددوست مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان گيلان در جلسه نشست شوراي راهبردي تعاون شمال‌غرب كشور (متشكل از مديران كل آذربايجان غربي و شرقي- زنجان- قزوين- اردبيل و گيلان) كه در استان اردبيل برگزار شد، اعلام كرد براي تسريع در رشد و توسعه شهرستان‌ها و استفاده از ظرفيت‌هاي قانوني ايجاد شده ، به خصوص به استناد قانون تاسيس تعاوني‌هاي توسعه و عمران شهرستاني، در هفت شهرستان در استان گيلان جلسات ويژه و به صورت جداگانه با فرمانداران برگزار شده و به‌علاوه موضوع اين تعاوني در جلسه شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استانداري مطرح و مقرر شد در نخستين جلسه شوراي اداري ويژگي‌ها و مزاياي اين تعاوني براي فرمانداران تشريح شود.

 

براساس ارزيابي موسسه يوروماني بانك‌پاسارگاد، برنده جايزه بهترين بانك ايران

براساس ارزيابي موسسه معتبر يوروماني، بانك‌پاسارگاد موفق شد جايزه بهترين بانك ايران را از آن خود كند. خسرو رفيعي،  مشاور مديرعامل و مدير روابط‌عمومي اين بانك با اعلام اين خبر گفت: موسسه يوروماني با توجه به بررسي و ارزيابي‌هاي صورت‌گرفته در بازار بانكداري‌ايران، جايزه بهترين بانك را به بانك‌پاسارگاد اعطا كرد. وي ادامه داد: موسسه يوروماني، بانك‌پاسارگاد را حرفه‌اي‌ترين بانك در سطح مقبول در كشور ايران دانست. همچنين اين موسسه بانك‌پاسارگاد را نمونه‌اي بسيار خوب از بانكي قلمداد كرد كه  سرمايه‌گذاران غربي در دوره و محيط پسا تحريم‌ها مي‌توانند آن را مورد توجه قرار دهند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون